Pater Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 :naaaws :cab Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hehe, hull i kassa! Den er kjei. -Da må du ha tukta litt? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 kjipt...bra at det ikke er allverdens for ei ny kasse da...men var nå bra størrelse på hullet da...raste hele kassa, eller hva var det som lagde hullet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hadde ut girkassa i dag, å det var ikke bare ett hull, hehe..... Akkurat fått ut girkassen :) Girkasse alla sveitser ost :D hull innvendig i girkassen, ser størrelsen mot en krone der, dype riper der også.... fant to forskjellige nummer på girkassa, hvilet av dem er det som er koden på girkassa liksom.... må vel prøve å finne meg en nye en.... så om noen har så får dem skrike ut.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 oi.. hehe.. du må visst ha pressa den grønne reka di litt du trur jeg.. hehe.. Fortell hvordan du klarte det der a.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser ut som diffen din ville ut i friluft. Tror du må skaffe deg skikkelig diff-sperre. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 åhhh, må ha ny girkasse...... tok ut clutch skiven i dag.... hvor mange mm bred skal den være? så vitt man ser di slissede sporene i den, er den veldig slitt da? har sluret sånn av og til.... skal ta bilde senere Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 skal vel egentlig være godt med spor i den ja..så om den slurer så er den vel slitt :cab er vel 210mm den skal være på en 16V kasse, er det ikke det da?? forresten Pater, dersom du skal ha deg skikkelig clutch som tåler mye juling og "clutching" og hva du en vil:D så skaffer de deg det hos Kollevold. Koster vel 3500kr eller noe for en racing clutch. Den er nok STERK:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 skal vel egentlig være godt med spor i den ja..så om den slurer så er den vel slitt :cab er vel 210mm den skal være på en 16V kasse, er det ikke det da?? forresten Pater, dersom du skal ha deg skikkelig clutch som tåler mye juling og "clutching" og hva du en vil:D så skaffer de deg det hos Kollevold. Koster vel 3500kr eller noe for en racing clutch. Den er nok STERK:) hva med sterkere girkasse da? hehe... har ikke en slik til overs du? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 En sterkere girkasse er nok et godt alternativ ja, men clutchen er også viktig. Nei beklager altså, er dårlig med girkasser her hos meg for tida:( Et tips er å få tak i G60 girkasse fra sverige... http://www.bildelsbasen.se de koster vel ikke mer enn 2000SEK. henter du den på grensa så blir det vel kanskje 2300SEK alt i alt..det er billig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 bør clutchen her byttes? når jeg først har girkassen ute? skal det være mye mer spor? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 oi, denne der var det ikke altfor mye spor igjen på, har fått noen merker å ser jeg..eller er det av noe annet?? Min mening er iallefall at det er like greit å bytte den, ser klar ut for bytte:) Koster sånn ca 1850kr eller noe for komplett hos mekonomen til GTi 16v. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 ble ikke mange rundene på banen på deg gitt :) skjønte ikke hvorfor gutten med 16v betalte så mye for å kjøre 3 runder.. sånt skjer :) den cluchen ville jeg ha byttet hvi jeg hadde penger til det.. derimot så er det ingen utslitt cluch og kan gå lenge med normal kjøring.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hmm, jeg har en ny original gti16v clutch liggenes her hjemme, den er det myye mer spor på.. menmen, du får bestemme selv Pater. Like greit også når kassa først er ute:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Bestilte ny 16V clutch hos krogslund. Tror det var 1200kr den kosta.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg