golfrider Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ..da den gamle plogen ble ødelagt i vinter.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ..da den gamle plogen ble ødelagt i vinter.. http://www.autospar.no Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 men det koster jo litt mye... Noen som har brukt? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 men det koster jo litt mye... Noen som har brukt? hvis det er til 90 fanger, så har jeg ene halvdelen (venstre).. da høyre delen er ... ja.. bortevekk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hey! tror det er den som er ødelagt hos meg! Høyre, venstre er jo ikke så lett sombrero Pris? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 har en venstre jeg og. :) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Og jeg har en høyre, da jeg bestillte den ny for noen uker side, og plutselig fant ut at jeg hadde en liggende fra før av. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Vel jeg trenger en venstre.. Hva skal dere ha av kronasje og hvordan kan vi fikse levering? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Vel jeg trenger en venstre.. Hva skal dere ha av kronasje og hvordan kan vi fikse levering? nesj, 250,- om du henter den i lhmr :D orker ikke å sende den... om det var venstre jeg hadde da... husker ikke helt, men meiner det, kan sjekke i efta! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 250! For en halv leppe? notin Kjøpte HELE den forrige for 150! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hos autospar får du halve leppa for 319kr..... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg