volvo264 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 halloen.. satt å tenkte på en ting.. du får kjøp heile lykter bake til 240 med kvite blink for 2000kr ca.. men er de ikkje mulig å bare få kjøpe de kvite glasset, istedenfor heile lykta? nåken som veit om det er mulig å bare få kjøpt glasset? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg har gjort det.. :( angrer litt.. reproglass i sverige selger og sender til norge.. står at de koster tilslutt ca 800kr.. feilen er at moms og toll osv.. så blir det 1300.- :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 wow!! då er de vell i grunnen best å kjøpe heile lykter..pedersen skal ha 2000kr for ett par.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg skal oppgradere lys på bilen.. tenkte å kjøpe alt helt nytt for å slippe å sitte med noen blanke og noen helt matte reflektorer.. helt ny dekalplate bak til 244.. 422kr på volvo nye baklamper med hvit blink og hvite blink foran og side: 2500kr nye hovedlykter foran: 2000 til sammen 5000kr.. ekke så dyrt. og det er verdt det den dagen lakken er ny og lyktene skinner i samme stil som bilen :D så, få tilbake glansen og svartfargen i lister og støtfangere og jeg skal love deg at bilen din ser ny ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg skal oppgradere lys på bilen.. tenkte å kjøpe alt helt nytt for å slippe å sitte med noen blanke og noen helt matte reflektorer.. helt ny dekalplate bak til 244.. 422kr på volvo nye baklamper med hvit blink og hvite blink foran og side: 2500kr nye hovedlykter foran: 2000 til sammen 5000kr.. ekke så dyrt. og det er verdt det den dagen lakken er ny og lyktene skinner i samme stil som bilen :D så, få tilbake glansen og svartfargen i lister og støtfangere og jeg skal love deg at bilen din ser ny ut! sant so sant..hadde bilen min vert finare i lakken å alt de der, so hadde de våre so..blir vell ikkje ny lakk på dne før den blir skiltet å komt på veien Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 sant so sant..hadde bilen min vert finare i lakken å alt de der, so hadde de våre so..blir vell ikkje ny lakk på dne før den blir skiltet å komt på veien kjipt å se nylakkerte 240'er med sota baklykter og gulna blinklysglass foran fra krigens dager.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ja..sant de ja... lika godt å sjå baklykter spess, som er blanke å fine.. satser vell på å kjøpe nåkren nye lykter med kvite blink bake Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen som vet om hvor dem selger baklykter med hvit blink da ? Ikke hvit hele lykta bare blink lyset.. og ryggelyset da sef:D Og pris på dem ? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 pedersen racing..2000kr for lykter med kvit blink Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 pedersen racing..2000kr for lykter med kvit blink Betalte 700,- for mine jeg :) !! En kompiss så hadde de liggende..Helt nye. Men det er litt dyrt med tanke på at du får jo kun glasse og holderene..ikke kretskort eller noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Betalte 700,- for mine jeg :) !! En kompiss så hadde de liggende..Helt nye. Men det er litt dyrt med tanke på at du får jo kun glasse og holderene..ikke kretskort eller noe annet. 2000 kr for bare lampa uten lapmpe holdere eller noe ? Det var jo kipt! For 2000 burde jo lykta vært komplett og bare å slengt på å skurdd på jordinga å koblinga.. Noen som vet hvor man får kjøpt nye kretskort foresten ? Og om det er et faktum at kontaktene til bak lykta har det med å bli dårlige ? Tror mine kontakter er svært dårlige.... :/ Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 2000 kr for bare lampa uten lapmpe holdere eller noe ? Det var jo kipt!For 2000 burde jo lykta vært komplett og bare å slengt på å skurdd på jordinga å koblinga.. Noen som vet hvor man får kjøpt nye kretskort foresten ? Og om det er et faktum at kontaktene til bak lykta har det med å bli dårlige ? Tror mine kontakter er svært dårlige.... :/ 2000kr so får du heile baklykta, usikker på om de drite bak på fylger med... tenk logisk fredrik ;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 bcb selger da komplett med kretsplate og alt? mente det var det de sa til meg... Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 j kjøpte hvite blink bak hos pedersens racing...! (et par baklykter altså...) så kjøpte j refleksplate hos volvo, og orginale volvo S60 / S80 sideblinklys (litt røkfarget...) her er noen bilder av bilen med lyktene på... (bildene er med vinterdekkene på, kjørte med 15" phoenix på sommer`n...) bilde med felgene... slenger opp noen ekstra bilder her når j først er i gang... angrer så jævli på at j solgte den rett over nyttår...! savner "my baby blue"... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 far fin den bilen der..synd du solgte den!!! passet utruli bra med kvite blink bake nåken som har ett bilde av en sølv volvo med kvite blink bake? har aldri sett de før, lure på om de blir tøft i grunnen? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg