Bolgnes Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Så på "Riding with Funkmaster Flex" (eller no) på MTV, der fiksa de opp en Ford Tornino "Starsky and Hutch".Først pensla de på et lag med noe jeg antar er lakk/malingsfjerner... også skrapa de av. Var der jeg tok det fra :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Kaustisk soda, blannet med tapetlim i pulverform er et gammelt trix, jeg har prøvd med bare kaustisk soda men det funka dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg skal fjerne lakken pga masse lakkskader dvs div riper og flassing, har allerede pusset ned noe Er jo tåpeligt å fjerne alt lakken bare fordi det er noen ripper og lakkskader i lakken, du bør jo bare fikse det der det er skader...osv Du lager bare masse ekstra arbeid for deg selv!! Og den orginale lakken er lurt å ta vare på det du kan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg