Gå til innhold

Photoshop Demo Gratis

Ranger emnet


Gjest Mr. Omega

Anbefalte innlegg

de fleste laster det vel ned fra produsentens egen hjemmeside, da er du sikker på å få siste versjon.

 

http://www.adobe.com/products/tryadobe/download.jsp?ftpID=2354

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Har ALDRI kjøpt ett eneste program i hele mitt 19 år lange liv..

Ligger jo tonnevis av cracks til Ps ute på nettet, så offer betale?

Bruk penga på bil/moped!!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at det ikke er lov å laste ned programmer, men hadde ikke følt meg som en tyv hvis jeg lastet ned f.eks. 3dstudio max eller photshop. 3dstudio koster flere titalls tusen og photoshop koster nesten 10.000 allt etter hvilken versjon.

Hadde man ikke kunnet laste de ned så hadde så og si ingen giddet å spandere så mye penger for å sitte å rote rundt i det på gutterommet. Så produsentene taper ikke noe penger på det uansett, siden man ikke ville kjøpt det. en annen ting er hvis du bruker det profft og skal tjene penger på det du gjør.

 

en annenting er å laste ned spill og windows og sånn, som man faktisk har mulighet til å kjøpe uten å bli ruinert. jaja, nok moralpreken nå, må jo si att jeg aldri har lastet ned noe som helst :rolleyes:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si det, så koster faktisk MS Windows 4500kr..menmen.. vil man leve litt på kanten av loven så værsågod.. gjør det.. jeg er ikke helt uskyldig jeg heller, men jeg prøver.. en ting er å gjøre det når man er tenåring og knapt har penger, men når man begynner å jobbe mye, og tjene penger, så bør man jo spare;)

 

Gjør hva dere vil, jeg holder meg (Nesten) Lovlig;)

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår