PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Skjørtene kan ikke brukes uten g60 ( eventuelt gti som er litt smalere ) utbyggere. å vel gå an å tilpasse slik at de passer? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Går og går ... alt er relativt. Men ikke noe jeg hadde giddet. Utbyggeren er skjøtet med skjørtet et stykke inne på skjørtet så du mangler liksom endene på skjørtet. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Går og går ... alt er relativt. Men ikke noe jeg hadde giddet. Utbyggeren er skjøtet med skjørtet et stykke inne på skjørtet så du mangler liksom endene på skjørtet. jeg takler ikke utseendet på kanalene mine så jeg mener det er verdt forsøket :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg har delene du trenger! Tenkte tanken selv men tror jeg dropper det. 1000kr Edit: ops, tittet ikke innom Side 1, dette er jo en tilsalgs-tråd. Si ifra om du vil jeg skal slette innlegget! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg har delene du trenger! Tenkte tanken selv men tror jeg dropper det. 1000kr Edit: ops, tittet ikke innom Side 1, dette er jo en tilsalgs-tråd. Si ifra om du vil jeg skal slette innlegget! synd det er lakkert allerede:( Cchris sitt er originalt (svart) og det er det jeg skulle hatt... trenger skjørter kjapt og har dårlige muligheter til å lakkere :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 synd det er lakkert allerede:(Cchris sitt er originalt (svart) og det er det jeg skulle hatt... trenger skjørter kjapt og har dårlige muligheter til å lakkere :( Jeg kan jo alltids ta meg tid til å stikke innom hugger'n for å se om jeg finner hjulbuebreddere bak også da. Er ikke værre enn det. Men da må dere som er intressert, gi meg noen dager til å leite på. Uansett.. Jeg trenger det ikke. Hvis det ikke blir solgt, så blir det bare liggene her og støve. Kunne gjerne tenkt meg å bytta mot noe også. Kom med forslag! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ingen midtkonsoll du skal ha bort? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ingen midtkonsoll du skal ha bort? Har ingen planer om og selge midtkonsoll nei. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har nå leita litt etter breddere bak, men jeg finner ikke noe. Ingenting er solgt enda, så det er bare å komme med bud, eller forslag til bytting. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 SpeedWell: Er alt komplett? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har nå leita litt etter breddere bak, men jeg finner ikke noe. Ingenting er solgt enda, så det er bare å komme med bud, eller forslag til bytting. hm.... jeg har 4 stk. 14" alu til G2, 1 st. tokanals forsterker, 4 stk. Gti breddere... masse forgassere... hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hm.... jeg har 4 stk. 14" alu til G2, 1 st. tokanals forsterker, 4 stk. Gti breddere... masse forgassere... hehe Hva er du intressert i? Skjørtene? Kunne tenkt meg å fått litt info om den forsterker'n, og kanskje et bilde? Forgassere trenger jeg ikke, men bilde av felgene da? :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Selger skjørtene nå. Førstemann med 500kr kan komme og hente dem! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg