Audi Master Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg er med i bilforumet nå! Dette var mitt første innlegg thumpsup Hvorfor jeg satt dette innlegget på phoyo shop, var vel kanskje jeg skal reddigere meldingen...Hvis det går :D Men det DERE skal gjøre er vel... Å legge ut bil bilder dere har endret på... Jeg gleder meg!! :) Dere vet vel hvem Mr. Omega eller Hr.Omega er, han 11 åringen...hehe Ja jeg går i samme klasse som han... er venner ja... ALT!...så jeg tror han har sakt mye om meg... Håper ikke alt for mye bonde jaja, vi ses i morgen, skal se om jeg får moda på en bil har programet... Men vet ingen ting om deg:D Mr.Omega eller Hr tar vel seg en tur til meg og viser meg... Hva venter dere på... start å JOBB!... Jeg skal også si... Jeg pleier og være en del på VeggAvisen... Kan ikke sitte og svikte dem... Men skal ikke gjøre det med dere heller;) Lykke til! (det trenger dere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvem bryr seg? Ingen som vet hvem du er alikevel.:) Tenk hvis alle skulle skrive slikt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ja.. velkommen til forumet :) men, det innlegget var jaggu undøvendig.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Er det bare jeg som lukter bilforumets apokalypse? Begynner vel ordet å spre seg så nå er vel ikke året omme før det tyter over av småunger her. Har ikke personlige ting imot de yngre (ja er bare 19 selv), men da ser vi jo hvor mange fine topic's og kommentarer /viten som vi har i vente inn til forumet fremover... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kunne vel ikke fortelle hvordan du ble født å eller? doh Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 *damn* hva som skjer her da ?? hva var poenget ditt bortsett fra at du er ny ? gratulerer med dagen.... og en ting til, hva i svarte er poenget med å understreke hvor gammel man ikke er ??? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Heisann Audi Master. bør vel ikke si noe jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Du har valgt feil form av forum for og skrive poster som dette, trur du heller skulle sett på forumet til hjemmet elns. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ser at han herre nye blir tatt imot med god bilforum spirit, dritt slenging. Lær deg dette så er du inn i forumets verden. Han ville at det skulle legges ut bilder her, kanskje derfor han la det ut her. Ikke for å være herr diplomat, men er litt lei drittslenging. Gjelder ikke alle da. Men dere skjønner. EDit: Men skal ikke si imot at det var litt unødvendig tekst der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva er engentlig Phoyo shop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva er engentlig Phoyo shop? Hva er engentlig? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hmmm, har en rar førelse om at han ikke føler seg så godt mottatt her knock Fler som har den oppfattelsen?? :rolleyes: Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hmmm, har en rar førelse om at han ikke føler seg så godt mottatt her knock Fler som har den oppfattelsen?? :rolleyes: jepp...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg er med i bilforumet nå!Dette var mitt første innlegg thumpsup Hvorfor jeg satt dette innlegget på phoyo shop, var vel kanskje jeg skal reddigere meldingen...Hvis det går :D Så du valgte å sette posten på photoshop forumet får at du skal forandre posten senere? :S btw: bare trykk på "edit" knappen nede i høyre hjørne på posten din... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 han er jo ny her jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg