-cardudde- Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hey! En kompis av meg tok bilde av denne fete Bmw'en, lurer på hvem eieren er og om han er medlem her på forumet? drit rå bil, selv om jeg ikke er stor fan av Bmw:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Det er en ombygd E34 M5. Jeg mener at det er en forhenværende 520i. Den har stått til salgs i et drøyt år, så vidt jeg erindrer. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 La merke til den en sein kveld for 2 uker siden eller no da jeg og noen kompiser kom skjørende og skulle hjem.. ganske feit.. så den krusa inn på shell.. Liker ikke BMW noe serlig jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg holdt på å kjøpe den... Men dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 jeg og drs stod og sikla på den når vi henta bilen min i åndalsnes =) fin bil det... men synd den er ombygd til m5 og ikke er ekte vare... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg