slayer Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hei hei...får herme litt jeg og lage en tråd om bilen min.. Skal sette opp en liste over hva jeg har tenkt å gjøre med den osv, har ikke laga sånn tråd før så det får bli som det blir. Blir heller ikke noe hardcore prosjekt dette, bare litt småtteri som jeg har tenkt å gjøre.. :) Slenger opp noen bilder av slik bilen var når jeg kjøpte den, de med sommerfelga er da de nyeste! :) ----------> Liste over ting som skal gjøres <---------- * skifte til Osram Diadem blinklyspærer -Gjort- * alu gearspak * sette på senkesett 35mm -Dette er montert- * sette på 18" hjul -Felger kjøpt inn og satt på- * Trimme hos Turbo Karlsen * Kjøpe DVDspiller som jeg kan feste på nakkestøtta så lillegutt får sett film -Kjøpt- * Teflonbehandling * Oppgradere høytalerene (Sony) * Montere KN Filter. -Gjort- * Sette på "nye" skilt * Tone Rutene -Gjort- Tja, det var vel det meste tror jeg.. Skal jo være en familiebil dette så da er vel dette greit nok kanskje.. Kom gjerne med tips osv... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 blir steike stili familiebil det der ass, ka heter felgene??? er genialt det med tv i bilen slik at ungene kan se på film, slipper du all den sutringa å masinga. hehe Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Lakkere sidelistene i bilens farge og senke den til moderat høyde :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 blir steike stili familiebil det der ass,ka heter felgene??? er genialt det med tv i bilen slik at ungene kan se på film, slipper du all den sutringa å masinga. hehe Ja tror ikke den blir så verst. :) Den dvdspiller er faktisk utrolig bra, tar brente cder, mp3 osv osv..Bedre enn den jeg har i stua i allefall! Felgene heter AZ Brio, trodde det var AEZ Icon 5 men det var det altså ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Lakkere sidelistene i bilens farge og senke den til moderat høyde :) Har vært inne på tanken med de listene, men det er endel som kommer først som f.eks litt trimming.. Vil ha mere hk og nm, trimma akkurat samme bil hos Turbo Karlsen for 1.5år siden og da fikk jeg ca 150hk og 340nm. Greit det i en diesel bil syns jeg. Og senkesett har jeg, men må bytte noen stag osv først, håper det ikke er så altfor lenge til det kommer på, blir endel finere da. :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hva gjorde han med motoren når han tok så mye effekt ut av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hva gjorde han med motoren når han tok så mye effekt ut av den? Det husker jeg faktisk ikke, han prøvde å forklare meg det men jeg er ikke akkurat så veldig flink med motorer så jeg sa bare ja ja ja...Ville teste bilen min jeg, og jeg ble ikke skuffet! :) Men de fleste som trimmer biler gir de samme tallene når jeg spør hvor mye effekten øker, så jeg tror ikke det er noe lureri, og han har vel såpass bra rykte at han vil vel ikke ødelegge det ved å skryte på seg at han får ut mere effekt enn han faktisk får. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 De andre jeg har sjekket med lover en økning på 133 - 140 hk og opptil 310 nm så jeg lurte på hva han gjør i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 De andre jeg har sjekket med lover en økning på 133 - 140 hk og opptil 310 nm så jeg lurte på hva han gjør i tillegg. Og dette er ikke sånn "power box"? Du får ta en tlf til han og høre, jeg skal iallefall tilbake til han i sommer engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jo det er både effektbokser og ny eprom der faktisk effektboksen har gitt størst effektøkning. Har han noen hjemmeside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jo det er både effektbokser og ny eprom der faktisk effektboksen har gitt størst effektøkning.Har han noen hjemmeside? Nei det har han ikke men her er nr hans: Turbo Teknikk Strandv. 10 3050 Mjøndalen Trygve Karlsen........................... 32 87 81 08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Trur ikke jeg hadde klaget hadde det vært meg som måtte sitte i baksetet ;) er og kommer i hvertfall til å bli ei kul kjærra det dær ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Trur ikke jeg hadde klaget hadde det vært meg som måtte sitte i baksetet ;) er og kommer i hvertfall til å bli ei kul kjærra det dær ;) Takk for fine ord! ;) Minstemann sitter faktisk i en Recarostol også.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe f*** da :P jeg må klare meg med Volvo sine bakseter. De er helt OK da, men bare Ok liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Noen dårlige mobilbilder inntil videre... Her er bakluka snart klar til lakking etter to bulker jeg fikk i vaskehallen på shell. I fangeren måtte det også ordnes en sprekk etter at en kamerat kjørte inn i min parkerte bil.. Og her er etter jeg senka den. Bedre bilder kommer etter jeg har fått den hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg