Gallagher Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Var hos VACN gutta i bærumsmarka og hentet meg en derby og en polo.. derbyen kan sees i avartaren min og poloen under her.. Poloen er en 900 l fra 76 med 196k på klokka.. denne er noe mer slitt i lakken , men har faktisk ikke noe rust i det hele tatt i understellet.. må sveise litt på bakluka og må ha ei ny høyre dør. Interiøret er brunt, i god stand og perfekt til old skool:) denne bilen må hallakkeres, men er ellers kjapp å sette på veien. Har selvsagt litt sånn diverse mangler :) Har også vurdert å gjøre rat-looker av poloen, da dette er ganske nytt, men blir sikkert krom og glans allikevel.. liker bilene fordi de passer sammen så godt :) Har lyst til å få en som kan dette med bilder til å ta en fin serie av de sammen når begge står ferdige.. Begge bilene går veldig fint, og er teknisk i meget god stand. veldig greit å ha en tråd for å få tak i diverse deler etterthvert som jeg trenger det.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Grattulerer med 2 fine biler! Så jo ut som to morsomme prosjekter! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 joda, det er to morsomme biler :) må si det golfen din tenkte meg litt den og :) har ikke du kromspeil som ser nesten ut som mine på poloen ? hvor fikk du tak i de ? økt runkemuskelen min med fire-fem kilo på å rubbe bilen i dag.. men skal si det hjalp ja :) prøv å sammenligne med over :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Snublet her om dagen over en eldre mann som sa han hadde en audi 50 stående i en skogkant.. bilen skulle være i god stand, men meget plaget av rust.. jeg og Thor Arne Lysfjord her fra forumet tok turen og kikket på bilen for å skru av de delene jeg trenger for å bygge om polon til audi 50. og slik gikk det :) Dette synet møtte oss da vi kom frem meg og Thor Arne prøver forgjeves å åpne dørene, men finner fort ut at bilen er låst.. heldigvis er bilen så vanvittig rustet at bakvinduet kan tas ut :) siden bilen var såpass inne vokst og jeg skal ha den hjem for stripping senere, måtte det ryddes litt :) sleping i slepekrok gik ikke etter planen :) bilen må jo kunne sies å være i dårlig forfatning da gulvet lå på bakken og skjermene datt av.. bilen uten noen deler klar til å bli hentet av bilhenger for stripping.. så da ser det ut til at poloen vil gjennopstå som audi 50 i den nærmeste fremtid da jeg fikk de listene og merkene jeg trenger for å bygge om.. Ill be back !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hehe, strøken audi. trenger litt rustsveising kanskje? Sveise rust fast i rust? Om et par år er den vel pulver. Aner jeg en kjærlighet for gamle VAG klassikere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe, strøken audi. trenger litt rustsveising kanskje? Sveise rust fast i rust? Om et par år er den vel pulver. Aner jeg en kjærlighet for gamle VAG klassikere? ja, det gjør du.. poloen er nå begynt sin reise inn i audi verdenen.. poloen ble drittøff :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Som sagt før: Feit bil! thumpsup Angrer nesten litt på at jeg ikke grein meg til å få kjøpe den allikevel..! Har du fått gjort noe nå da? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg