Gå til innhold

Blåbæret mitt...

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Var hos VACN gutta i bærumsmarka og hentet meg en derby og en polo.. derbyen kan sees i avartaren min og poloen under her..

Poloen er en 900 l fra 76 med 196k på klokka.. denne er noe mer slitt i lakken , men har faktisk ikke noe rust i det hele tatt i understellet.. må sveise litt på bakluka og må ha ei ny høyre dør. Interiøret er brunt, i god stand og perfekt til old skool:) denne bilen må hallakkeres, men er ellers kjapp å sette på veien. Har selvsagt litt sånn diverse mangler :) Har også vurdert å gjøre rat-looker av poloen, da dette er ganske nytt, men blir sikkert krom og glans allikevel..

2czgbs

2czgg2

2czgio

2czgr9

liker bilene fordi de passer sammen så godt :) Har lyst til å få en som kan dette med bilder til å ta en fin serie av de sammen når begge står ferdige..

Begge bilene går veldig fint, og er teknisk i meget god stand. veldig greit å ha en tråd for å få tak i diverse deler etterthvert som jeg trenger det..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, det er to morsomme biler :) må si det golfen din tenkte meg litt den og :) har ikke du kromspeil som ser nesten ut som mine på poloen ? hvor fikk du tak i de ? økt runkemuskelen min med fire-fem kilo på å rubbe bilen i dag.. men skal si det hjalp ja :) prøv å sammenligne med over :)

2druky

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Snublet her om dagen over en eldre mann som sa han hadde en audi 50 stående i en skogkant.. bilen skulle være i god stand, men meget plaget av rust.. jeg og Thor Arne Lysfjord her fra forumet tok turen og kikket på bilen for å skru av de delene jeg trenger for å bygge om polon til audi 50. og slik gikk det :)

Dette synet møtte oss da vi kom frem

4rfejn

meg og Thor Arne prøver forgjeves å åpne dørene, men finner fort ut at bilen er låst.. heldigvis er bilen så vanvittig rustet at bakvinduet kan tas ut :)

4rfeqv

4rfewo

siden bilen var såpass inne vokst og jeg skal ha den hjem for stripping senere, måtte det ryddes litt :)

4rff48

4rffcg

sleping i slepekrok gik ikke etter planen :)

4rffi8

bilen må jo kunne sies å være i dårlig forfatning da gulvet lå på bakken og skjermene datt av..

4rffp0

4rffpy

bilen uten noen deler klar til å bli hentet av bilhenger for stripping..

4rffuv

så da ser det ut til at poloen vil gjennopstå som audi 50 i den nærmeste fremtid da jeg fikk de listene og merkene jeg trenger for å bygge om.. Ill be back !!

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, strøken audi. trenger litt rustsveising kanskje? Sveise rust fast i rust? Om et par år er den vel pulver. Aner jeg en kjærlighet for gamle VAG klassikere?

ja, det gjør du.. poloen er nå begynt sin reise inn i audi verdenen.. poloen ble drittøff :)

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider