Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Setter på stromber gasser og a innsug på min b 200k motor. vill det bli mye dill dall elelr passer det rett på, med waiere å slikt. Åpent luft filter og stenge for egr systemet. vill jeg få den til å gå rent? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 da går den enda penere ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Ingen som har nor formening?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 gikk no bra te mæ når æ satt a innsug å gasser på b230k ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 da funker det sikert for meg også. Men åssen blir det med co2 ut slippet mitt når jeg stenger Egr systemet? Dere bare stenger hulla i eksos manifolden med tre skruer der som egr systemet har vært? får jeg penere Co2 med åpen luft filter? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 istedet for å drive å plugge div huller som sikkert blir oppdaget før eller senere kan du enkelt trekke av vacumslangen på egr ventilen så den alltid er stengt den må ha vaacum for å åpne :) evt monter et t-stykke der fylt med lim så slipper noen å se att du har dratt av vacumslangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jo snat det, men sveise igjen hulla eller no. Der er no feil med min for den blåser ut hele tiden. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg