Golf83 16v Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Skal selge min golf1 83 mod 1,8 gti... kjørt 220000, går veldig bra bortsett fra kalstarten som svikter og fordeler stilt inn for hånd.. (småfiks) skiftet kanaler i 98tror jeg.. tektylbehandlet bilen samtidig.. ventilerte skiver foran og scirocco bakaksling m skiver.. minimalt med rust.. kun steinsprut o.l noen som kan hjelpe meg å få lagt inn bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Send bilder til leifesol@online.no så skal jeg legge de ut for deg.. Bilder! Beklager at det tok litt tid..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er bilen i originalstand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf83 16v Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er bilen i originalstand? satser på at Cheron får lagt ut bilder snart.. 90 fanger foran og bak. nytt 40mm senkesett i februar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er på leit etter original gti jeg. Har du annonse på autodb ? Den grønne bilen som står annonsert der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf83 16v Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er på leit etter original gti jeg. Har du annonse på autodb ? Den grønne bilen som står annonsert der? Har ikke annonsert andre plasser enda.. er sølvgrå... Orginal??! 8 skruer foran og 8 bak.. så er fangere av.. inga probleme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Legg opp bilder da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Bilder på plass.. Pen bil.. Pris? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Prisantydning? 83 modell skal vel til EU kontroll i år! Når? Står den uten skilter ? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Pris??? :rolleyes: så utrolig bra ut,og sølvgrå er lekkert!! mangler bare små fangere og skabbsenk så... Hatt mulighet til å tatt flere bilder? innvendig osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf83 16v Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Bilen har ikke vert i bruk på 1år, stått i varm garasje så lenge jeg har hatt den.. feil og mangler: Blinklys blinker ikke, bare lyser (har ikke sitt på dette, sikkert rele) Kaldstarten svikter..samme feil har du her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69325 ellers skulle bilen vert eu godkjent i sep i fjor ikke betalt veiavgift.. Blir disse mangler utbedret er det ingen tvil om den blir godkjent.. i vognkortet er den godkjent med dekkdim og senking.. Hadde jo store planer med bilen, men pga magel på tid og plass må den desverre selges.. Setter den derfor på 10k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor i Rogaland er det? Bor i Stavanger, du får si ifra hvis du ikke får solgt, og har en uimotståelig pris, så skal jeg komme å hente den. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf83 16v Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor i Rogaland er det? Bor i Stavanger, du får si ifra hvis du ikke får solgt, og har en uimotståelig pris, så skal jeg komme å hente den. :rolleyes: bilen står på sola\forus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg