Gå til innhold

VW Vento The Fast & The Furious

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva bruker du i skjøten på front leppen der? vanskelig å pusse etterpå?

Der har jeg brukt glassfibersparkel og oppå den så drar jeg over med finsparkel.

Det kommer ann på hvor lenge du venter med å pusse,det står på pakken at det er puss-bart etter 30min.Men jeg lot det herde i ca.45-50min!Var enklere å pusse samtidig som du får et finere underlag å legge finsparkelen på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg brukt glassfibersparkel og oppå den så drar jeg over med finsparkel.

Det kommer ann på hvor lenge du venter med å pusse,det står på pakken at det er puss-bart etter 30min.Men jeg lot det herde i ca.45-50min!Var enklere å pusse samtidig som du får et finere underlag å legge finsparkelen på!

YES!!!!Endelig fikk jeg vinylen min,tar tid å få ting fra statene..........bedre sent enn aldri sier jeg bare!!!Legger den vel på om et par uker tenker jeg.Må bli ferdig med resten først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!!!!Endelig fikk jeg vinylen min,tar tid å få ting fra statene..........bedre sent enn aldri sier jeg bare!!!Legger den vel på om et par uker tenker jeg.Må bli ferdig med resten først!

Har ikke du vinyl fra før da?

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,har det.Men den måtte byttes ut pga. av at det var kommet bobler i folien.....IKKE fint!!!må legge det på den nye med varmepistol!For at den skal sitte skikkelig og at det ikke skal bli bobler!

 

Med varmluftspistol??? du må ettervarme med varmluftspistol i profilene, ikke montere med den ;) og grunnen til at det er kommer bobler er sikkert a) dårlig rengjøring før montering b) billig folie.

 

Hvilket merke er folien nå? 3M sin 100 serie?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med varmluftspistol??? du må ettervarme med varmluftspistol i profilene, ikke montere med den ;) og grunnen til at det er kommer bobler er sikkert a) dårlig rengjøring før montering b) billig folie.

 

Hvilket merke er folien nå? 3M sin 100 serie?

Ikke billig folie,vet du ettervarmer,forrige folien hadde logget en stund (1/2år) hehe,så det er ikke så rart det ble bobler!Vet hvordan man legger på vinyl altså :) Har lagt en go del,la på den forrige bilen jeg hadde!

Er et amerikansk merke mactac heter det,det er vinylen de brukte på originalbilen.....!Som sagt det er bestillt fra USA og samme produsent som leverte vinyl til Jetta'n i filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke billig folie,vet du ettervarmer,forrige folien hadde logget en stund (1/2år) hehe,så det er ikke så rart det ble bobler!Vet hvordan man legger på vinyl altså :) Har lagt en go del,la på den forrige bilen jeg hadde!

Er et amerikansk merke mactac heter det,det er vinylen de brukte på originalbilen.....!Som sagt det er bestillt fra USA og samme produsent som leverte vinyl til Jetta'n i filmen!

 

virker som du er veldig glad i utropstegn!!!! tenkt på det mange ganger nå!!!! hehe!!! :)

 

åssen går det med lakken når man tar av folien da? vil ikke bli noe lakk forskjell da, siden resten av lakken har falmet litt i sola ell noe?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som du er veldig glad i utropstegn!!!! tenkt på det mange ganger nå!!!! hehe!!! :)

 

åssen går det med lakken når man tar av folien da? vil ikke bli noe lakk forskjell da, siden resten av lakken har falmet litt i sola ell noe?

Hahaha,er kansje litt gla i utropstegn..... :rolleyes:

Neida blir ikke noe fargeforskjell,når jeg legger ny vinyl så får jeg bilen vasket,lakkbehandlet og polert etterpå.Så den pittelille forskellen det måtte være forsvinner etter den runden.

Er nøye med bilen min,den er ikke sett skitten ofte.

SE INGEN UTROPSTEGN...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fet bil! Godt gjennomført..

Men er det meningen at det skal være en 100% replika av FNF bilen? I såfall så har jo orginalen pirelli logo på siden, og du har Yokohama..

 

Men uansett.. hvis du vil ha 19" dekk, så går det..

hvis jeg går ut i fra at du har 175/70-13 orginalt, så produserer Yokohama et dekk som er 215/25-19, og da blir det bare 2.6% feil på speedometeret ;) Men prisen er jo da 4995,- + mva pr dekk.. dette er veiledende så får du alltids bedre priser!

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fet bil! Godt gjennomført..

Men er det meningen at det skal være en 100% replika av FNF bilen? I såfall så har jo orginalen pirelli logo på siden, og du har Yokohama..

 

Men uansett.. hvis du vil ha 19" dekk, så går det..

hvis jeg går ut i fra at du har 175/70-13 orginalt, så produserer Yokohama et dekk som er 215/25-19, og da blir det bare 2.6% feil på speedometeret ;) Men prisen er jo da 4995,- + mva pr dekk.. dette er veiledende så får du alltids bedre priser!

Takker for det!

Jeg vet at det står Pirelli på hjulbuene på den originale,men pga sponsoravtale med Yokohama så ble det slik.......Det går med 19" det vet jeg,men har litt økonomi å tenke på akkurat nå,så de får nok vente.

Jeg har prioritert interiøret først å fremst,å det venter jeg ennå på,av økonomiske årsaker.

Uhff,225/25-19 er jo ikke noe gummi på felgen da omentrent,hehe!

Har en go avtale på yokohama-dekk,så jeg skal nok altis få skviset prisen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke billig folie,vet du ettervarmer,forrige folien hadde logget en stund (1/2år) hehe,så det er ikke så rart det ble bobler!Vet hvordan man legger på vinyl altså :) Har lagt en go del,la på den forrige bilen jeg hadde!

Er et amerikansk merke mactac heter det,det er vinylen de brukte på originalbilen.....!Som sagt det er bestillt fra USA og samme produsent som leverte vinyl til Jetta'n i filmen!

 

Er ikke så imponert over Mactac sin kvalitet, holder meg til 3M og KPMF, og at folien bobler etter 1/2 år er skuffende! etter 3-5 år kan bobler i profiler godtas...

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår