Gå til innhold

Streetmeet TG

Ranger emnet


Biff

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne desverre ikke komme pga flaska tok overhånda på meg.. men men..

Var det ingen som tok noen bilder av det "lille" som skjedde da osv?

 

 

Blir nok MYE bedre den 16.april ja! Satte på sommer stasjet mitt i går jeg så nå stiller jeg litt mer aktivt på treff og meet`s.

 

her er en link til den 16.april for de som ikke har fått det med seg,i tillegg at AnDtHo har en i tråden sin.

 

edit: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne desverre ikke komme pga flaska tok overhånda på meg.. men men..

Var det ingen som tok noen bilder av det "lille" som skjedde da osv?

 

 

Blir nok MYE bedre den 16.april ja! Satte på sommer stasjet mitt i går jeg så nå stiller jeg litt mer aktivt på treff og meet`s.

 

her er en link til den 16.april for de som ikke har fått det med seg,i tillegg at AnDtHo har en i tråden sin.

 

edit: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67859

 

Det lille som skjedde var tilnærmet ingenting :P

Ikke noe som var verdt å ta bilder av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var skuffa over oppmøtet. var der 21 og skulle tro det bare var di lokale folka som var der :rolleyes: kjente igjen bla en fra oslo området, den poloen eller hva det er i masse farger ;) prøvde og lage litt liv med turboomegaen da :)

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... joda, var der en drøy times tid vel.. men liv var det ikke så mye av. virket som rimelig lokale folk for det meste, spottet noen få kjentfolk/forumsfolk, samt en drammensregistrert lysegul polo med to berter i ;)

********************

^Erti^

www.harlekin.no

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var få oppmøtte gitt... skal sjekke igjen senere... tror de fleste la merke til den grønnjævlig harrye citroenen med bamse på taket...

 

Det var dere ja? Hehe, dere kjørte jo rundt og hørte på "Rosa sangen" .. dere kjørte forbi og jeg sa "Hva sa du sa du grønn?".. Vet ikke om dere hørte det eller ikke, men vi stod ved 200sx'en ... meg, Biff og nmee :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp.. fikk inntrykk av at de var lokale ja..

Har heller aldri sett den i Drammen..

 

Ville nok lagt merke til en color-consept-gul-polo med berter i,

men som allikevel ikke er en color-consept..

 

Jeg synes nå den mere varmgule fargen fra de andre modellene er fin jeg.. :rolleyes:

********************

^Erti^

www.harlekin.no

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om den faktisk er fra hamar.. så den der igår og... med ei bærte i...

 

dem er nok fra hamar området for dem var der natt til søndag også.

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår