Islanwind Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Fant ut at mobilsentrum-jalla-suben har tatt kveld og trenger ny... Noen som har et forslag til en eg kan bruke på denne forsterkeren: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=432102287&n=1200266496&pn=1222806470 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Fant ut at mobilsentrum-jalla-suben har tatt kveld og trenger ny...Noen som har et forslag til en eg kan bruke på denne forsterkeren: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=432102287&n=1200266496&pn=1222806470 Hva størrelse sub er det du foretrekker? Skriv litt mer om hva du er ute etter, så kan nok flere hjelpe deg Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Trur nok du ikke burde staste på noe rå sub da den forsterkeren ikke vil kunne drive den, den vil begynne å gi forvrengte singnaler noe som fører til at du brenner spolen i subben. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Til den forsterkeren så bør du nok velge en moderat bass med høy følsomhet, så den ikke blir så tungdreven. Du kan jo sjekke ut Fusion FEW-12E i ferdig bygget reflekskasse. Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Eg har ein basskasse fra den suben som rauk.. Så det eg skal ha er en 12".. Må altså vere uten kasse... Noen som har forslag, som passer den forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Eg har ein basskasse fra den suben som rauk.. Så det eg skal ha er en 12".. Må altså vere uten kasse... Noen som har forslag, som passer den forsterkeren? Du får det samme elementet uten ferdig kasse, elementet koster kr 1095,- og har vunnet flere tester bl.a i Revs, Redline, Car audio & Electronics. Uansett hvem element du velger så bør du velge noe med høy følsomhet:) Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hva med ett cadence flash 12" ? spiller som faen, og er lettdrevet :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har du link? Hva med ett cadence flash 12" ? spiller som faen, og er lettdrevet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Okey.. Har du link til hvor de selger den? Du får det samme elementet uten ferdig kasse, elementet koster kr 1095,- og har vunnet flere tester bl.a i Revs, Redline, Car audio & Electronics. Uansett hvem element du velger så bør du velge noe med høy følsomhet:) Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 gå innpå bassbrothers.no, der ligger flash subben.890,- tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 stemmer det, spiller meget bra til prisen :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Okey..Har du link til hvor de selger den? Beklager sent svar, påskeferie:) Ta kontakt med AutoD her på forumet eller gå inn på siden hans, AutoD.no Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg