ROVdriver Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Noen som vet om en kamelonlakkert Mazda 323 GT-R i Haugesund? Ble observert bak en blå A4 i Karmsundsgata 23/3 kl 2330-24... Siter ROVdriver VW Touran 2,0tdi Datsun 240Z Toyota Celica ST2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 den lilla du mener ?? Har lagt merke til den jeg også, veldig tøff 323. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Sett den jeg også.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Me too, flere ganger. Den har vært på en del av de superstreet meet`ene, men den er vell ikke kamelonlakket, heller lilla? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Dette er frank kristian sin GT-R, han jobber som er lakkerer. Lakken er blå/lilla kamelon :) jeg skal dekorere denne neste uke. Håper på bra resultat sombrero Bilen er tøff den, selv om jeg er vag mann. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Dette er frank kristian sin GT-R, han jobber som er lakkerer. Lakken er blå/lilla kamelon :) jeg skal dekorere denne neste uke. Håper på bra resultat sombrero Bilen er tøff den, selv om jeg er vag mann. jeg rekner med at du legge ut bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Skal prøve å få gjordt det. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Blir ikke noe dekor på en stund, bilen har fått seg en smell :( Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Blir ikke noe dekor på en stund, bilen har fått seg en smell :( Hmmm, er ikke rart de "raske" bilene har "litt" høye premier på forsikringen :rolleyes: Folk må lære seg å ikke kjøre over evne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Noen som har bilder av den før smellen da? Vil se... :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Blir ikke noe dekor på en stund, bilen har fått seg en smell :( går sånn nå du kjøre bånn gass ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Her var det voldsomt med teorier :rolleyes: Kan jo hende noen smalt inn i han, og han ikke har skyld i det. Hva med å spare seg for eventyr-posting før vi vet hva som har skjedd? Til Frank. Hvis det er noe du ikke får tak i, så ta kontakt. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Tror ikke frank leser dette forumet, og har ikke fått noe særlig info om hva som har skjedd med bilen, frank skulle egentlig lakke deler for meg i dag, men det ble utsatt, får nok mer info når det skjer. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg