Red Tornado Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Slitrer litt med noen elektriske problemer på en Golf 2. Det som skjer/ikke skjer er følgende: Jeg mangler kjørelys og fulltlys i hovedlysene, men det lyser i fulltlysene, de 2 i midten, så lenge jeg holder hendelen inne. Parklysene lyser hele tiden. Det gjør også lyset i instrumentpanelene. Kupèvifta virker når jeg holder inne hendelen så jeg har fulltlys i midtlampene, men bare annenhver gang. Det samme gjelder varmetrådene i bakruta. Det skal også nevnes at problemene har kommet gradvis. Alle feilene samtidig, men til og begynne med kunne jeg skru av tenninga og starte bilen på nytt så forsvant feilene. Nå er altså ikke dette mulig lenger og det er jævlig dårlig sikt uten lys og ruta full av dogg. He, he... Kan alt dette skyldes hovedlysbryteren? Har vært borti noe lignende på en annen Golf og da hjalp det å bytte hovedlysbryteren. Eller er det en "boks" som styrer alt dette som har gått føyka? Sikringene er det ikke og uansett er det jo minst 4 sikringer til alt dette, så det ser jeg på som helt usannsynlig da alt dette skjedde samtidig. Hvis noen har noen erfaringer å dele hadde jeg satt stor pris på det. Trenger litt hjelp her gitt. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 eg er nesten 100% sikker at problemet ligger i hovedlys bryteren. hadde samme problemet ved at lysa slo seg av og på når dei ville. vifta funka ikkje før eg satt på vindusviskarne. satt på langlysa og viskarane begynnte å gå. merkelige greier. men problema forsvant når eg skifta hovedlysbrytaren. du kan no sjå bak på den om den er svidd eller er brun på baksida. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Da skal jeg sjekke bak på bryteren. Takk skal du ha. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg