Kuli Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Min. Føre senking og felger. Etter felger og senking. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Min finner dere på WhipeOut.net Welcome! Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Og min :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Her er mi kjerre.. bilder tatt i går :) Klarte ikke vente med sommerfelgene lenger :p Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Min.Føre senking og felger. Etter felger og senking. Var det deg jeg hilste på i Fredrikstad på Søndag??? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Det må det ha vært, jeg blinket med lysene til en blå primma her om dagen iallefall! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Det må det ha vært, jeg blinket med lysene til en blå primma her om dagen iallefall! Det var nok meg på vei til hytta!! Hilste også på en annen blå sri uten grill på mandag... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Her er et bilde av min, som den så ut i fjor sommer.. noe modifikasjon regner jeg med at det blir før sommeren er tilbake.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Det var nok meg på vei til hytta!! Hilste også på en annen blå sri uten grill på mandag... Var på strømmen/lillestrøm/lørenskog på mandag uten grill. Var der sånn i 20-22 tiden, men kan ikke huske å sett deg. Men det finnes sikkert flere Primeraer uten grill... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Var på strømmen/lillestrøm/lørenskog på mandag uten grill. Var der sånn i 20-22 tiden, men kan ikke huske å sett deg. Men det finnes sikkert flere Primeraer uten grill... Det må nok være flere av dere uten grill, ja, for jeg hilste på han i fredrikstad! Så også en annen strøken blå sri like ved rygge flyplass i dag! Trodde det var partypulp med en gang, siden den hadde netting i grillen, men så så jeg at det var en sedan + at den hadde prøveskilter... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Nannestads stolthet :) Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Det må nok være flere av dere uten grill, ja, for jeg hilste på han i fredrikstad! Så også en annen strøken blå sri like ved rygge flyplass i dag! Trodde det var partypulp med en gang, siden den hadde netting i grillen, men så så jeg at det var en sedan + at den hadde prøveskilter... Ja var det meg så må bilen ha tatt seg en tur alene :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Syns bilen din er dritlekker! I second that.. men få speila samt dørhandtak lakket så blir det helt verst.. hirr hirr Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Her er bilde av min Primera slik den ser ut nå. Calipterene er lakkert i ettertid.. Kommer med flere bilder... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibraT Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan syns dere det er med forhjulstrekk på vinteren? Er det kjipt? Har litt lyst på primera men liker å breie å sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg