Mr.X Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com hva er det egentlig som koster a... er det flaska, gassen eller systemet. bare flaska koster 2400 sa du, er det uten gass, hvor får jeg kjøpt det???? mvh Alexander http://www.sverrekahrsracing.no Tlf. 22 16 46 00 Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Huff da :) Det er jo ikke noe kult å begynne å briefe med noe du ikke har. Det er harry.. Ha en NOS flaske baki bilen for syns skyld. Så klistrer du noen merker på bakluka der det står V8 Bi-Turbo. lol lol lol lol Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Jonte Huff da :) Det er jo ikke noe kult å begynne å briefe med noe du ikke har. Det er harry.. Ha en NOS flaske baki bilen for syns skyld. Så klistrer du noen merker på bakluka der det står V8 Bi-Turbo. lol lol lol lol jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå:rolleyes: :rolleyes: er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 be-4-you.com har også lystgass-systemer. Men det er ikke nos sine. Men du får sikkert kjøpt flasker der.. Originally posted by alex_ander3@hotmail.com jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt bra du er ærlig!! :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt Nei jeg forstår deg.. Drit i hva gutta sier kjøp deg en Nos flaske.. Synes det ville vært kult uansett.. Sef. ville det sikkert være mer moro om det er kopla opp, men uansett er det ett greit skritt på veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by 1302 Nei jeg forstår deg.. Drit i hva gutta sier kjøp deg en Nos flaske.. Synes det ville vært kult uansett.. Sef. ville det sikkert være mer moro om det er kopla opp, men uansett er det ett greit skritt på veien.. :) :) :) :) fint dere er enig, noen bare MÅ slenge noen komentarer!! det er ikke så lett for en 17 åring og kjøpe nos, innstalere det og samtidig ha økonomi til det.. mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com :) :) :) :) fint dere er enig, noen bare MÅ slenge noen komentarer!! det er ikke så lett for en 17 åring og kjøpe nos, innstalere det og samtidig ha økonomi til det.. mvh Alexander Men, hva skal du med det da? Bare briefe? Så folk trur du har NOS? Eller skal du faktisk ha NOS i senere tid, men du har bare penger til flasken? Eller skal du ha flaska der fordi den ser stilig ut? Men, du skal ha NOS merket på? Hvorfor ikke skaffe deg et brannslukkingsapparat som er chromet eller noe? Det har liksom en funksjon.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Jonte Men, hva skal du med det da? Bare briefe? Så folk trur du har NOS? Eller skal du faktisk ha NOS i senere tid, men du har bare penger til flasken? Eller skal du ha flaska der fordi den ser stilig ut? Men, du skal ha NOS merket på? Hvorfor ikke skaffe deg et brannslukkingsapparat som er chromet eller noe? Det har liksom en funksjon.. Jonte hvorfor svarer du sånn på poster ?? Spør han ettermeningen din ?? Nei !! Er det kun for å få poster ?? Du trenger jo ikke bry deg om hva han skal med den, alt du trenger å vite et at han spørr om hvor han får kjøpt den, og om du veit det kan du svare på det, ikke kom med alt dette pisset.. Sorry alex_ander3@hotmail.com at jeg postet inn en ganske offtopic post i tråden din. :) Er bare at jeg har begynt å irritere meg ganske mye på slike totalt usakelig poster. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Code-Man Jonte hvorfor svarer du sånn på poster ?? Spør han ettermeningen din ?? Nei !! Er det kun for å få poster ?? Du trenger jo ikke bry deg om hva han skal med den, alt du trenger å vite et at han spørr om hvor han får kjøpt den, og om du veit det kan du svare på det, ikke kom med alt dette pisset.. Sorry alex_ander3@hotmail.com at jeg postet inn en ganske offtopic post i tråden din. :) Er bare at jeg har begynt å irritere meg ganske mye på slike totalt usakelig poster. Jeg er ikke ute etter flere poster. Jeg bare lurer på hvorfor? Er det noe galt i det? Det er ikke ment som negativ kritikk.. (eller, min mening om sånn briefing om noe man ikke har er negativ). Jeg bare lurer på hvorfor. Og om jeg lurer på hvorfor, så spør jeg. Så greit er det. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 hehe syns det hørtes kult ut å ha en NOS flaske i bagasjerommet, jeg! ;) hadde vært fett det. men er det mulig å få tak i chrommede brannslukkningsapparater??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ hehe syns det hørtes kult ut å ha en NOS flaske i bagasjerommet, jeg! ;) hadde vært fett det. men er det mulig å få tak i chrommede brannslukkningsapparater??! Har sett noen... Vet ikke om dem er chrommet i ettertid, eller om dem selges sånn :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Code-Man Sorry alex_ander3@hotmail.com at jeg postet inn en ganske offtopic post i tråden din. :) Er bare at jeg har begynt å irritere meg ganske mye på slike totalt usakelig poster. helt i orden det:) noen må få slengt ut litt dritt veit du *host*JONTE*host*, dem klarer ikke å holde det negative drittet i sin egen hjerne:mad: mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com helt i orden det:) noen må få slengt ut litt dritt veit du *host*JONTE*host*, dem klarer ikke å holde det negative drittet i sin egen hjerne:mad: mvh Alexander Jeg bare spør. Er det så galt også nå? Er det ikke sånn, om du lurer på noe så spør man? Dessuten synes jeg at jeg kom med flere saklige spørsmål? Kan du ikke bare svare på dem da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ hehe syns det hørtes kult ut å ha en NOS flaske i bagasjerommet, jeg! ;) hadde vært fett det. men er det mulig å få tak i chrommede brannslukkningsapparater??! Yepp, får kjøpt det.... Litt for tidlig på dagen til jeg husker hvor jeg har sett det... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Import-tuning hadde en fet Blitzslukker. Ser ut til at den er borte fra butikken nå, men du kan jo ringe Reidar. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg