Gå til innhold

Foring/Gummimansjett utpå demper? HJELP!!!

Primera SI

Anbefalte innlegg

Halloen..

Hadde nett av det eine bakdekket og kikket på demperen min... da såg eg at ein sånn gummiforing utpå demperen ( mellom demper og fjæring ) var morknet og gått i oppløsning... rekner med at den gummifingsen er viktig å ha for å beskytte demperen? kan de byttes? skal skifte fjærerr neste veka... kan jo bytte de da.. men er det vits i? går det an?

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen..

Hadde nett av det eine bakdekket og kikket på demperen min... da såg eg at ein sånn gummiforing utpå demperen ( mellom demper og fjæring ) var morknet og gått i oppløsning... rekner med at den gummifingsen er viktig å ha for å beskytte demperen? kan de byttes? skal skifte fjærerr neste veka... kan jo bytte de da.. men er det vits i? går det an?

hvist du setter på nye å har senka bilen må disse kuttes til så dem ikke blir for lange :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må eg? e de kje nok elastiske da?

dem blir jo gammel ettervært å da sprekker dem ....

gummien holder jo ikke så mange år da... blir varme/kalde/våte/ osv....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem blir jo gammel ettervært å da sprekker dem ....

gummien holder jo ikke så mange år da... blir varme/kalde/våte/ osv....

ok... kor masse kapper eg av då? så masse som eg senker? skal senke 40... håper eg får tak i sånne gummidingser innen eg skal få det montert...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... kor masse kapper eg av då? så masse som eg senker? skal senke 40... håper eg får tak i sånne gummidingser innen eg skal få det montert...

vet ikke hvor mye... har aldri gjort det på primeraen... men

gjore det på mazdaen...

nissan har sånne ja å kansje mekonomen

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider