vwfreak Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ..... Forresten har du chippa bilen eller??? Med chip fot du mye mye mye bedre lyd ut av dumpvrntilen.. Anbefaler at du setter på en Turboxs RFL.. RFL = Real Fucking Loud Hadde den på min chippa audi , dn lagde lyd ass,,, skremte vettet av både gamlinger og fjortiser he he he,,, ---men du chip bilen først du.. Når du chipper bilen øker du også turbotrykket.. Sier seg selv at det blir mere lyd da.. ;) Hadde på en turboxs rfl helt til i dag jeg.. Shimser man den riktig blir det fin lyd i den.. Synes det ble mere og mere kjedelig lyd i den jeg, så jeg tok en forge resirkulerende dump og shimsa opp og satt på i dag.. Blir like fin lyd i den også slipper man den poff-lyden bare man ser på gasspedalen... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Dette er vel det rette navnet nemlig blow off valve. Bilde av min påpp-åff Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 åpentfilter og dumpventil lager bra med lyd. en kamerat hadde det på sin. Ganske stramm dumpventil så det kom litt kvitrelyd i tillegg til pssh lyden. Åpent filter gir veldig tøff lyd ved pådrag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg