Gå til innhold

bygd om grillen + litt annet stæsj...!

R_Style

Anbefalte innlegg

i går satt jeg og surfet over noen FINE bilder av gamle bilen til "fox" inne på forumet her...! det var en pen og strøken bil du hadde fox, det må j si...! thumpsup

så etter jeg hadde sett bildene av bilen, med den første ombyggingen av grillen din (der du har kappet vekk så det er 4 luftehull i orginal-grillen og satt gitter bak), ble j ganske så inspirert, så da dro j rett oppå bilvarehuset og kjøpte meg gitter... så fikk j kappa vekk de rillene bak grillen, og monterte inn gitter...! satt også inn gitter i lagunaleppa...! må si det ble mye penere...! :)

og i dag kom pakka med hvite LED pærer til parklysa, så da skal j hjem å sette i dem nå snart... så da får j vel slenge opp ett bilde av bilen med gitter i grillen og i lagunaleppa samt med de hvite LED pærene i parklysa...!

(bildene kommer litt utpå kvelden....)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent det der. Men du sa noe om at du hadde kappet bort noe i grillen.. Hva da? Syns det ser ut som du bare har satt inn gitter helt bak i grillen :)

Må få kjøpt meg noe gitter jeg og, men er litt usikker på hvilken grillvariant jeg skal gå for.

Forresten.. Er det ingen som fjerner de siste restene etter lyktespylerne? De som selve pusseren hvilte på mener jeg.. Mye styr med å løsne hele lykta osv kanskje..

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent det der. Men du sa noe om at du hadde kappet bort noe i grillen.. Hva da? Syns det ser ut som du bare har satt inn gitter helt bak i grillen :)

Må få kjøpt meg noe gitter jeg og, men er litt usikker på hvilken grillvariant jeg skal gå for.

Forresten.. Er det ingen som fjerner de siste restene etter lyktespylerne? De som selve pusseren hvilte på mener jeg.. Mye styr med å løsne hele lykta osv kanskje..

takk for det! :)

har kappa bort bakerste delen av grillen, for å få satt inn gitteret... det var det eneste j gjorde... samt gitter i lagunaleppa...

jeg skal også fjerne de som lyktepusserene hvilte på, men har ennå ikke fått somla meg til det...! :rolleyes: hehe

forresten, hvor på østlandet holder du til?

var ikke deg j så i hamar i går kveld, en mørke-grønn primera hatchback...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Har samme farge på kjerra som deg tror jeg, grønn ihvertfall. Men har nok ikke vært i Hamar nei :)

Bor i Søndre Land kommune, om det veit hvor det er.

oki, da var det nok ikke deg j så nei...

da er det nok en annen som kjører rundt i en likedan bil som deg sånn ca...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Har mange baller i luften for tiden. I dag slang jeg på sotefilm på Focusen så kanskje det er lettere å få solgt den. Så tipper jeg (ombestemmer meg stadig vekk så jeg skal ikke si sikkert) at jeg kjøper en P10 igjen i første uka i sommerferien og skal hore opp den. Samtidig som jeg skal ha meg GT (håper jeg) når Focusen er solgt. Renger med at det blir en tidlig 90 åra P10 SLX. Så skal jeg lete etter P10 facelift grill/fangere/sideskjørt på dynga. Forhåpentligvis blir den også omlakkert i safarigul (Gull) eller en spesiell blåfarge som jeg ikke helt husker navnet på. Samt hvite felger i så fall.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider