R_Style Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 i går satt jeg og surfet over noen FINE bilder av gamle bilen til "fox" inne på forumet her...! det var en pen og strøken bil du hadde fox, det må j si...! thumpsup så etter jeg hadde sett bildene av bilen, med den første ombyggingen av grillen din (der du har kappet vekk så det er 4 luftehull i orginal-grillen og satt gitter bak), ble j ganske så inspirert, så da dro j rett oppå bilvarehuset og kjøpte meg gitter... så fikk j kappa vekk de rillene bak grillen, og monterte inn gitter...! satt også inn gitter i lagunaleppa...! må si det ble mye penere...! :) og i dag kom pakka med hvite LED pærer til parklysa, så da skal j hjem å sette i dem nå snart... så da får j vel slenge opp ett bilde av bilen med gitter i grillen og i lagunaleppa samt med de hvite LED pærene i parklysa...! (bildene kommer litt utpå kvelden....) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hvite LED pærene i parklysa...! (bildene kommer litt utpå kvelden....) Hvor bestilte du de hvite led pærene? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hvor bestilte du de hvite led pærene? de kjøpte j hos http://www.mobilsentrum.no Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 da er bildene på plass, litt forsinket men det får gå... :) skal settes inn gitter i det vesle luftehullet i frontfangeren, men har ikke fått gjort det enda... men det kommer etterhvert... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Pent det der. Men du sa noe om at du hadde kappet bort noe i grillen.. Hva da? Syns det ser ut som du bare har satt inn gitter helt bak i grillen :) Må få kjøpt meg noe gitter jeg og, men er litt usikker på hvilken grillvariant jeg skal gå for. Forresten.. Er det ingen som fjerner de siste restene etter lyktespylerne? De som selve pusseren hvilte på mener jeg.. Mye styr med å løsne hele lykta osv kanskje.. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Pent det der. Men du sa noe om at du hadde kappet bort noe i grillen.. Hva da? Syns det ser ut som du bare har satt inn gitter helt bak i grillen :) Må få kjøpt meg noe gitter jeg og, men er litt usikker på hvilken grillvariant jeg skal gå for. Forresten.. Er det ingen som fjerner de siste restene etter lyktespylerne? De som selve pusseren hvilte på mener jeg.. Mye styr med å løsne hele lykta osv kanskje.. takk for det! :) har kappa bort bakerste delen av grillen, for å få satt inn gitteret... det var det eneste j gjorde... samt gitter i lagunaleppa... jeg skal også fjerne de som lyktepusserene hvilte på, men har ennå ikke fått somla meg til det...! :rolleyes: hehe forresten, hvor på østlandet holder du til? var ikke deg j så i hamar i går kveld, en mørke-grønn primera hatchback...? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ok. Har samme farge på kjerra som deg tror jeg, grønn ihvertfall. Men har nok ikke vært i Hamar nei :) Bor i Søndre Land kommune, om det veit hvor det er. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ok. Har samme farge på kjerra som deg tror jeg, grønn ihvertfall. Men har nok ikke vært i Hamar nei :) Bor i Søndre Land kommune, om det veit hvor det er. oki, da var det nok ikke deg j så nei... da er det nok en annen som kjører rundt i en likedan bil som deg sånn ca...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Takk takk :) Har mange baller i luften for tiden. I dag slang jeg på sotefilm på Focusen så kanskje det er lettere å få solgt den. Så tipper jeg (ombestemmer meg stadig vekk så jeg skal ikke si sikkert) at jeg kjøper en P10 igjen i første uka i sommerferien og skal hore opp den. Samtidig som jeg skal ha meg GT (håper jeg) når Focusen er solgt. Renger med at det blir en tidlig 90 åra P10 SLX. Så skal jeg lete etter P10 facelift grill/fangere/sideskjørt på dynga. Forhåpentligvis blir den også omlakkert i safarigul (Gull) eller en spesiell blåfarge som jeg ikke helt husker navnet på. Samt hvite felger i så fall. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg