Gå til innhold

Spotta RX7 Fetsund

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du får pes for at du sinker her Jokke. So not like you! Skuffende... Men det er jo greit å beholde lappen da. Enig i det altså. Du får ta det igjen på banen til sommeren. Du får si ifra når det blir no drifting så jeg kan bli med å kikke litt. Er litt trøblete å drifte med forhjulstrekk så jeg får nøye meg med kikkinga. Hehe... Men jeg kan jo ta Hyundaien da. lol

If it ain't broke don't fix it!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du får pes for at du sinker her Jokke. So not like you! Skuffende... Men det er jo greit å beholde lappen da. Enig i det altså. Du får ta det igjen på banen til sommeren. Du får si ifra når det blir no drifting så jeg kan bli med å kikke litt. Er litt trøblete å drifte med forhjulstrekk så jeg får nøye meg med kikkinga. Hehe... Men jeg kan jo ta Hyundaien da. lol

 

Hehe, du får ta med Hyundai`n og få lagt den litt sidelengs. Skal nok si i fra jeg vettu

:)

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du noen uorg. baklykter eller var det for mørk til at jeg klarte å se :rolleyes:

Jeg syntes du kjørte litt vel for tregt på fetsundstrekke asså;)

 

Du husker sikkert ikke oss, men vi lå bak deg fra fetsund og gjennom lillestrøm. Vi hadde håpet du skulle stoppe vi, men det skjedde ikke;)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du noen uorg. baklykter eller var det for mørk til at jeg klarte å se :rolleyes:

Jeg syntes du kjørte litt vel for tregt på fetsundstrekke asså;)

 

Du husker sikkert ikke oss, men vi lå bak deg fra fetsund og gjennom lillestrøm. Vi hadde håpet du skulle stoppe vi, men det skjedde ikke;)

 

Hehe, ok. Kjører litt fortere enn det nå og da, men noen dager tar man det litt rolig også vet du.

Stoppet sikkert ikke pga. jeg var på vei hjem. Flash litt med lysene neste gang,så stopper jeg sikkert.

Ja,baklyktene er uorg.(Er deksler over de orginale)

rx7006.jpg

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg ny eksos, lagde jo ikke lyd i det hele tatt nesten det du har nå jo.. hehe

Hørte du kjørte ut fra Strømmen her en dag, vet ikke om du gav på no særlig jeg men lyd var det manko på ihvertfall ;)

 

Eh hvorfor det, det han har er et race anlegg ifra Re-Amemiya, godkjent for racing og gir maksimalt 100db. Hvis man kjøper et bøtte anlegg ala greddy osv, så vill man få en standstøy på 117db på 4000rpm det synes jeg er alt for mye. Og desuten så er det grom lyd i anlegget når man gir flatt jern.

 

Vidar er ikke du ifra en gård mellom sørumsand og lørenfallet, rett etter kraftstasjonen?

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh hvorfor det, det han har er et race anlegg ifra Re-Amemiya, godkjent for racing og gir maksimalt 100db. Hvis man kjøper et bøtte anlegg ala greddy osv, så vill man få en standstøy på 117db på 4000rpm det synes jeg er alt for mye. Og desuten så er det grom lyd i anlegget når man gir flatt jern.

 

Vidar er ikke du ifra en gård mellom sørumsand og lørenfallet, rett etter kraftstasjonen?

Jeg er nok ikke Vidar. Lars heter jeg;) Vidar er fetteren min. Han heter M3_racing eller noe her på forumet.

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår