Andreas_1 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det går nok med 17" også, men dekkene blir da veldig tynne.Her er bilde av min gamle med 195/45/16 dekk... Tror kanskje bilen din trengte senk Kristian! :boxing Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det spørs vel helt om man er ute etter go eller show. For min del var det mest go og lite show som ble prioritert. Skal ikke senke dem for mye, da blir frostillingsgeometrien feil, og man ender opp med at man får mindre negativ camber under sving enn når man kjører rett frem. Man vil jo ha mer negativ camber ved sving, derfor viktig å ikke senke for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Heh... Ja jeg kjenner forsåvidt til bilen din så jeg skjønte såpass! Ikke prøv å si noe annet! :deng Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Jaså, vet ikke helt om jeg kjenner deg, men er jo noen som vet om den bilen jeg hadde tidligere ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Beklager for all OT og gir meg her men jeg har snakket litt med deg og vært en del rundt på Peugeotklubb under annet navn da jeg hadde 205 før. Du er jo litt kjendis der!:D Hihi... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg