Gå til innhold

Mitsubishi Starion EX Turbo

Ranger emnet


v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Hmm, så en ganske fin Starion Ex Turbo på vei til hamar ( E6 ).

 

Den helt svart og grisestrøken ! Noen fra Hedmarken som vet noe om den, eller hvor den bilen holder til.. Møtte den midt mellom Brummundal og Hamar..

 

De bila er det ikke igjen mange av.. !!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, sto nok ikke starion i frontruta ( slik jeg kunne se men )...

 

Hadde gullfarga felger ja, så det er ikke umulig.. hehe, fett, den gleder jeg meg til å se !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hallo, dette er min bil, synd du så den med gullfelga-de er stygge....! Bilen har blitt skada da jeg ble påkjørt, så fort det kommer penger fra IF er det bare å sette i gang.

Ny lakk, understell, bremser, og recaro stoler. blir nok bra!!! Kult at folk legger merke til bilen, ikke værst å vite at det var en Starion, mange som tror det er en gammel Celica!!! ocghfu9vfåp!"!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, dette er min bil, synd du så den med gullfelga-de er stygge....! Bilen har blitt skada da jeg ble påkjørt, så fort det kommer penger fra IF er det bare å sette i gang.

Ny lakk, understell, bremser, og recaro stoler. blir nok bra!!! Kult at folk legger merke til bilen, ikke værst å vite at det var en Starion, mange som tror det er en gammel Celica!!! ocghfu9vfåp!"!"?

 

Hey

 

blitt forumhore du også petter :D

 

Hørte at du ble påkjørt ja,håper du får bilen i bra stand igjen da!

 

André

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår