oyvindlm Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 B.T.i: Hvilke planer jeg har for bilen? Hmm... Jeg vet at jeg skal bytte ut frontruta, det er en stygg sprekk i den, som du kanskje skimter på bildene... Finner jeg ei ny rute så kommer jeg til å bytte. Ellers så har jeg litt idètørke, hva syns du? Trenger litt impulser fra andre... Takk til alle dere som synes fargen på bilen er fin! Øyvind :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ettersom det virker som du er litt glad i sølv, hva med chromelister og sånn? hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har du lakka spylerdysene sølv? Synes de og dørhåndtakene burde vært samme farge som bilen, siden lister og sånt er lakket grønt. Pen grønnfarge forresten.. Hva slags baklykter har du? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ingen som vet hvor man får tak i tre interiøret slik som oyvindlm har i sin golf. har vert på jakt etter dette lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ellers så har jeg litt idètørke, hva syns du? Trenger litt impulser fra andre...Øyvind :) Siden du har et veldig bra utgangspunkt med tanke på lakk og slikt, ville jeg lagt pengene i veiholdning og litt trim først; diverse stab. stag, kanskje kam og eksos osv. Som jeg skrev tidligere, lakker dørhåndtakene og grillen i bilens farge. Monter de orginale sideskjørtene og kanskje en annen frontleppe.. Er mange ting man kan gjøre. Kommer vel mest ann på hvor mye penger du vil legge i bilen Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvindlm Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ingen som vet hvor man får tak i tre interiøret slik som oyvindlm har i sin golf.har vert på jakt etter dette lenge. Vet desverre ikke dette altså, ettersom dette allerede var montert når jeg kjøpte bilen... Beklager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvindlm Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har du lakka spylerdysene sølv? Synes de og dørhåndtakene burde vært samme farge som bilen, siden lister og sånt er lakket grønt. Pen grønnfarge forresten.. Hva slags baklykter har du? Har (desverre) bare de originale 3-er baklyktene... Vet at jeg vil ha noe annet, men pengene setter litt grenser og da vettu... *sukk* Peiling på noe billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har (desverre) bare de originale 3-er baklyktene... Vet at jeg vil ha noe annet, men pengene setter litt grenser og da vettu... *sukk* Peiling på noe billig? Kommer jo an på hva du vil ha.. Ebay har mye rart, fr.eks grønne baklykter Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg