Gå til innhold

fast reply??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

begynner å bli litt lei av at jeg hele tiden må trykke på post reply, så skrive meldingen og derretter poste den. Før når jeg var på (http://www.mopedportalen.com?) så hadde de en liten boks nederst på siden der en kunne skrive inn beskjeden og trykke på post, uten å gå innom noe først. Hadde vært glimrende om dere kunne ordnet noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal alle smiley funksjonene, bildefunskjeonene,skrftstørrelse, skriftfarge, osv..osv...være??? Denne løsningen som er her med egen side for å skrive innlegget kan ikke bli bedre. Det kommer nok ikke til og bli forandret.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli litt lei av at jeg hele tiden må trykke på post reply, så skrive meldingen og derretter poste den. Før når jeg var på (http://www.mopedportalen.com?) så hadde de en liten boks nederst på siden der en kunne skrive inn beskjeden og trykke på post, uten å gå innom noe først. Hadde vært glimrende om dere kunne ordnet noe slikt.

 

Hvis dette er et problem for deg bør du holde deg til den mopedportalen eller hva det er for no...stakkars! :knob:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er en genial funksjon.

 

Man kan også gå inn i instillingene å gjøre slik at det automatisk er åpnet i alle tråder slik at i bunnen av hver tråd er det et felt hvor du skrier posten din, og så trykker på reply knappen, og dermed er posten lagt til, uten at man trenger å opne en ny side for å skrive svar.

 

I tilegg til denne, så kan man åpne en reply side, slik som det er her nå, hvis man skal bruke spesialfunkjsjoner som smiley, bilder osv....

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal alle smiley funksjonene, bildefunskjeonene,skrftstørrelse, skriftfarge, osv..osv...være??? Denne løsningen som er her med egen side for å skrive innlegget kan ikke bli bedre. Det kommer nok ikke til og bli forandret.

 

 

det er ikke alle som trenger postene fulle med smileys, det holder manga ganger bare med tekst, tro det eller ei.

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal alle smiley funksjonene, bildefunskjeonene,skrftstørrelse, skriftfarge, osv..osv...være??? Denne løsningen som er her med egen side for å skrive innlegget kan ikke bli bedre. Det kommer nok ikke til og bli forandret.

 

det er ikke alle som bryr seg om tusenvis smilefjes og slikt! jeg vil bare skrive svar uten alt for mye ditt og datt. Ser det er flere som er enig med meg her. selfølgelig får du jo også muligheten til svare slik en gjør nå, det blir ikke tatt vekk selvom det kanskje kommer en ny måte å svare på.

 

http://www.bmwguiden.no har også en slik løsning. Funker ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår