Gå til innhold

Golf 2 selges i deler!Masse fett...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en 86 mod. golf 2 3d. Motor og felgene bak selges dessverre ikke. Men ellers så selges alt i deler. Jeg har nettopp satt inn HVITE SKIVER i både speedometerkonsollen og i viftekontrollen. Ble fett!

Her er hva som selges:

 

 

- Alle ruter på sidene

- Bakluke, ingen bulker men litt finish gjennstår (kan evt. lage denne "clean")

- Interiør-dørpanel, gulvtepper,og div andre deksler

- Originale blinkere til fanger foran

- Dashbord,brytere, speedometerekonsoll (hvite skiver),viftestyring

(hvit bakgrunn),original ratt m/ 4 "tuter"

- Ledningsnett, clutchwire, speedometerwire, brekkwire

- Høyre stol foran og bakseter(grått)

- Sota baklykt høyre side

- Original venstre baklykt

- 90'fanger foran, uten GTI spoiler

- 90'fanger bak, en liten sprekk og er skjært ut til hengerfeste

- Hengerfeste komplett med utak for hengerlys

- Girkasse, 4+e(litt usikker på om den er i orden)Har ikke testet enda

- Forstilling, bakstilling.

- Senkesett 50/40 uten TÜV papirer-BILLIG!

- Originale hovedlys-fine!

- Øyelokk til å feste på grill(en annen versjon av panserforlenger)

- Startmotor

- Viskermotor

- Spylevesketank uten pumpa

- Takluke, denne kan vi skjære ut ferdig til innsveising,til den som MÅ ha det=)

- Høyre dør, bulkfri-LITE rust

- Venstre dør,bulkfri-MER rust

- Bensintank

- Bremser, tror det er 9" bremsekraftforsterker

- Alt av bremser med tromler bak

 

Er det noe annet så er det bare å spørre. GI BUD!!Den skal vrakes så det er førstemann til mølla!

 

Bilder av litt av delene:

DSCN2469.jpg

 

DSCN2473.jpg

 

DSCN2485.jpg

 

DSCN2479.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør: Men hva nøyaktig er det som er 'fett' her ? Det meste her er jo helt vanlige golf II deler ! Ikke meningen å ødelegge salgsannonsen, men jeg synes bare at overskriften bør stå i forhold til innholdet. Da jeg leste overskriften tenkte jeg 'Oooh, her er det noe VIRKELIG fete greier å plukke opp', som f.eks corradoseter foran og/eller bak, vr6 leppe, klarglasslykter, igjensveisa dører og/eller bakluke, og noen egenmodda deler, og kanskje litt trimdeler osv, men så var det bare en delebil med hvite instrumentskiver ? Er jo som om VG sier at Kong Harald blir lagt inn på sykehuset med en livstruende sykdom, mens han egentlig bare fjerner en liktorn.

 

Igjen beklager, må bare ventilere ut litt aggresjon :) Igjen, dette er ingen kritikk av innholdet i annonsen, kun overskriften. All lykke videre med salget av deler, synes bare du bør moderere overskriften din, i og med at det ikke er noe 'spesielt' som blir solgt her. Dette er egentlig bare et lite budskap til trådstarter, så ved etterspørsel fjerner jeg mer enn gjerne denne posten.

 

meningen var nok å få et bra blikk fang, med en gang jeg leste ordet "fett" så ble jeg nysjerrig og dermed gikk jeg inn på linken. som du sier, mediene osv blåser alltid opp innholdet, men det er det som er interessant. f.eks hvis du hadde lest overskriften, hvilken av disse ville du ha lest mer om: "Tog ulykke, 450 døde, 300 skadet" eller "Tog ulykke, ingen drept eller skadet." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår