SpookyRuuden Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har en 86 mod. golf 2 3d. Motor og felgene bak selges dessverre ikke. Men ellers så selges alt i deler. Jeg har nettopp satt inn HVITE SKIVER i både speedometerkonsollen og i viftekontrollen. Ble fett! Her er hva som selges: - Alle ruter på sidene - Bakluke, ingen bulker men litt finish gjennstår (kan evt. lage denne "clean") - Interiør-dørpanel, gulvtepper,og div andre deksler - Originale blinkere til fanger foran - Dashbord,brytere, speedometerekonsoll (hvite skiver),viftestyring (hvit bakgrunn),original ratt m/ 4 "tuter" - Ledningsnett, clutchwire, speedometerwire, brekkwire - Høyre stol foran og bakseter(grått) - Sota baklykt høyre side - Original venstre baklykt - 90'fanger foran, uten GTI spoiler - 90'fanger bak, en liten sprekk og er skjært ut til hengerfeste - Hengerfeste komplett med utak for hengerlys - Girkasse, 4+e(litt usikker på om den er i orden)Har ikke testet enda - Forstilling, bakstilling. - Senkesett 50/40 uten TÜV papirer-BILLIG! - Originale hovedlys-fine! - Øyelokk til å feste på grill(en annen versjon av panserforlenger) - Startmotor - Viskermotor - Spylevesketank uten pumpa - Takluke, denne kan vi skjære ut ferdig til innsveising,til den som MÅ ha det=) - Høyre dør, bulkfri-LITE rust - Venstre dør,bulkfri-MER rust - Bensintank - Bremser, tror det er 9" bremsekraftforsterker - Alt av bremser med tromler bak Er det noe annet så er det bare å spørre. GI BUD!!Den skal vrakes så det er førstemann til mølla! Bilder av litt av delene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Hei, kan du gi meg en pris på, - 90'fanger foran, uten GTI spoiler - Øyelokk til å feste på grill Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 500 kroner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Pris på hvite instrumenter og viftebryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 800 kr for speedometerkonsollen med hvite skiver ink. viftekontrollen med hvit bakgrunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Unnskyld at jeg spør: Men hva nøyaktig er det som er 'fett' her ? Det meste her er jo helt vanlige golf II deler ! Ikke meningen å ødelegge salgsannonsen, men jeg synes bare at overskriften bør stå i forhold til innholdet. Da jeg leste overskriften tenkte jeg 'Oooh, her er det noe VIRKELIG fete greier å plukke opp', som f.eks corradoseter foran og/eller bak, vr6 leppe, klarglasslykter, igjensveisa dører og/eller bakluke, og noen egenmodda deler, og kanskje litt trimdeler osv, men så var det bare en delebil med hvite instrumentskiver ? Er jo som om VG sier at Kong Harald blir lagt inn på sykehuset med en livstruende sykdom, mens han egentlig bare fjerner en liktorn. Igjen beklager, må bare ventilere ut litt aggresjon :) Igjen, dette er ingen kritikk av innholdet i annonsen, kun overskriften. All lykke videre med salget av deler, synes bare du bør moderere overskriften din, i og med at det ikke er noe 'spesielt' som blir solgt her. Dette er egentlig bare et lite budskap til trådstarter, så ved etterspørsel fjerner jeg mer enn gjerne denne posten. meningen var nok å få et bra blikk fang, med en gang jeg leste ordet "fett" så ble jeg nysjerrig og dermed gikk jeg inn på linken. som du sier, mediene osv blåser alltid opp innholdet, men det er det som er interessant. f.eks hvis du hadde lest overskriften, hvilken av disse ville du ha lest mer om: "Tog ulykke, 450 døde, 300 skadet" eller "Tog ulykke, ingen drept eller skadet." ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Siste sjans nå folk! Bilen tas med til høggern i morgen tidlig! Så skal dere ha deler så si fra i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 byr deg 500 for grillist + instrumentskiver + viftebryter panelet. + frakt av dette da. send meg PM om du er interessert. mvh Terje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg fikk nettopp 700 kr for speedometerkonsollen og viftekontrollen med hvite skiver. Jeg et sett til med hvite skiver som er satt i både speedometerkonsollen og viftekontrollen, den går for 700 kr den og. Du kan få alt for 750 kr tilsammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 har du bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 jeg kjøper kun den grillisten jeg. Send meg en PM for pris du, en pris som er inklusiv frakt. Så gir jeg deg adressen min. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Da var bilen vraket på Skedsmo bilopphøggeri!!Det eneste de gutta fikk i tillegg til et ribba karosseri, var en rusten bakstilling:p.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 solgt 90fanger fremme...? hvis ikke, bilder, stand...? pris.. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Den er dessverre solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 *opp* :D Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg