Golf 91mod Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei! lurer bare på hvor dere skaffer denne lista/spoilern til bakruta på golfen (den lille) evt. hva er prisen ? du kan høre om noen her på forumet har en til salgs, her jeg kjøpte min:) eller kan du se på høggern Pen bil! litt senk så blir det knall!:) Takk.. er senket 40mm Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 noen som vet om det er mye arbeid å stramme håndbrekken..? den er fullt strammet med selve brekket, så jeg må stramme i trommlene. noen som vet hvordan man gjør dette. Har ikke så mye peilling når det gjelder det...hehe Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 wirene strekker seg med tida, beste ville være og bytte dem! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 noen som vet om det er mye arbeid å stramme håndbrekken..? den er fullt strammet med selve brekket, så jeg må stramme i trommlene. noen som vet hvordan man gjør dette. Har ikke så mye peilling når det gjelder det...hehe siden bakbremsene på golfen er selvstrammende, er det ingen muligheter for stramming av brekket.. du har garantert utslitte bremsesko bak.. kjøp nye og overhale bremsene dine.. wirene kan du bare bruke om igjen såfremt de ikke er flisete eller har store hull i strømpen. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Selger Golfen min!! snart kjørt 190 000km, er en orginal GL 1,8, kn filter, nye vinterdekk, 2 nye sommerdekk (195/50 R15), selger for 25 000kr. Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg