Roybo Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg vurdere å kjøpe 1993 Opel Omega 2,0I Club Km: 139890 Servostyring, Motorvarmer, Alarm, Farget glass, Lettmetallfelger, Sommerhjul, Vinterhjul, Hengerfeste, Varme i seter, Soltak, lykteviskere, n.p.bakel.speil Så jeg lurte på om d er bra bil å kjøpe som vil leve lenge i bra stand?trygg bil uten store problemer? småproblemer som støtdemper dynamo el noe er greit men tanken på storefeil som motorfeil osv. prisen er på 45000 kr. :) :) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 2,9L i topicen og 2,0L i tråden. Hva er det riktige? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roybo Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 rettet det opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 2,9L i topicen og 2,0L i tråden. Hva er det riktige? siden det ikke finnes none 2.9 omega... så tror jeg det må være 2.0 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 jeg syns det hørtes dyrt ut for en omega, men jeg har ikke mye greie på omega heller så skal ikke si noe sikkert jeg.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Den prisen var litt høy til å være en standard 2,0l Omega. Du får jo veldig mye bra bil for den prisen, spes med tanke på at den omega'n var 93mod. Omega a ble produsert fra 87 til 93. og de er kjent for å være mye kjeks i dem (Ruster fort!) Men så ble Omega B produsert fra 93--> Er det Omega A eller B? Hvis der er omega A så er markedsprisen på en slik ikke over 30 000, og da 100% strøken.... Kjøp deg heller en senator, de er det ikke så ofte en ser, og er likegode som omega, og ligger litt over i verdi. Spes med tanke på at du fikk dem med 3,0l, en slitesterk motor, Som gjerne dro campingvogner og små fjell opp bakkene. notin Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roybo Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 jeg droppet opel og kjøpte ford scorpion 2.0i ghia stasjonvogn istedet...får det på tirsdag som kjem..... gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Herregud da mann, alle vet at Opel er best, ikke sant karer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg