El_diablo Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har akkuret kjøpt meg en Galant GTI men i dag får jeg ikke start på den. Har alarm med startsperre, vet ikke om det er den som gjør det. Det kommer klikkelyd fra motoren slik det skaø når jeg vrir om tenningen. Det samme kommer det fra hjernen til alarmen. Eneste er at det skjer ikke noe mer enn at strømmen kuttes som normalt og at det det kommer klikkelyd foran og fra hjernen til alarmen. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har du en litt hissig klakkelyd fra passasjersiden, under dashen når du vrir om nøkkelen?? I så fall er det trolig bare for dårlig spenning på batteriet. Har hatt det mange ganger på min Galant GLi. (uten startsperre). Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har du en litt hissig klakkelyd fra passasjersiden, under dashen når du vrir om nøkkelen?? I så fall er det trolig bare for dårlig spenning på batteriet. Har hatt det mange ganger på min Galant GLi. (uten startsperre). Ja, under der og foran i motoren... Du hadde rett... Fikk to stykker til å dytte meg i gang og det gikk fint. Var anlegget som var synderen. Hadde glemt å slå det av, så jeg hadde litt for lite strøm :o :o Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Alltid greit når det er enkle feil en finner ut av! Nå er det snart sommerhjula på... Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg