Gå til innhold

Priser felg/dekk .. Anbefaler Johs Lunde Dekkservice! (Haugesund)


Primera SI

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg var hos johs lunde å kjøpte dekk idag. Spurte om de hadde montert noen senkesett på primera i det siste.

"Nei de ligger her på lageret men vi har ikke tid til å montere noe nå så vi lurer på å leie en mann til å montere dem, det er jo kjipt for kundene å vente på at vi skal få bedre tid så jeg prøver å få litt fortgang i det slik at alle blir fornøyd."

 

Tenkte at jeg skulle gi en liten oppdatering på tråden her, kanskje dere vet d allerede men jeg tok en sjanks.

 

Takk for at du gir beskjed da... eg snakket med han på torsdag... da sa han at eg ikkje fekk det montert før slutten på neste veka... men eg sa det var uaktuellt å vente så lenge så han skulle prøve å få litt fortgang i sakene...

 

Måtte du vente lenge fra du bestillte til det ble lagt om?

 

eg bestilte før påske... de fekk alt på onsdag som var... venter bare på montering... men det ordner seg sikkert...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann

 

Du spurte om jeg måtte vente lenge på å få lagt om dekka.

 

Hehehe

For å si det sånt så var jeg der nede kl.12.30 på fredag å var ikke ferdig før kl.15.30.

Så du kan si jeg var temmelig lei etter 3 TIMER, men det er en kjekk gjeng der nede så jeg fikk god service da.

mine felger/dekk/fjærer kom på onsdag... er enda ikkje montert... så eg er drit lei av ventingen... men det er nok verdt å vente på..

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk handler 45 profil er jo tragisk.... Pappa/mamma er i 50 årene å har 235/45-17.... Mao , 45 er "pappa" profil ;)

På 17" så er det 195/40-17(småbiler) eventuelt andre 40 profil dekk :)

 

235/40-17 er fint :)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen Primera SI. :) Jeg snakket med de på fredag, felgene mine aner jeg ikke når jeg kan ha, men det er ikke deres feil, senkesettet fikk jeg beskjed om at kunne ta to uker.

 

Venting er kjedlig... men ein del av livet liksom... synd at det er leveringstid på fjærene dine da... mine kom med ein gang.. hadde de i oslo... håper Kjell Erik ringer i morgen og seier at eg kan komme med bilen!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon i morges, de hadde fått felgene, men med feil boltsirkel, feil fra felgimport sin side. :( Er så enooormt typisk. Kjell Erik sa han hadde snakket med noen sjefer her og der, hva han har vet jeg ikke, men jeg håper på å få noe til neste uke nå i allefall, men tviler på det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon i morges, de hadde fått felgene, men med feil boltsirkel, feil fra felgimport sin side. :( Er så enooormt typisk. Kjell Erik sa han hadde snakket med noen sjefer her og der, hva han har vet jeg ikke, men jeg håper på å få noe til neste uke nå i allefall, men tviler på det skjer.

 

begynner å lure om Kjell Erik er så seriøs som eg har trudd... mine felger har ligget på lager i haugesund og ventet på meg i to veker... skulle få alt montert i dag... hmm feil boltsirkel... fuckings jævla felgimport... var ivertfall de han skyldte på... får mine på mandag nå... han sa til meg og at han hadde ringt diverse sjefer... men eg veit ikkje heilt eg... de skulle ivertfall dekke alle utgiftene mine... bompenger og bensin... men faen så forbanna eg blei! beklager banningen! viss eg ikkje får felgene på mandag så klikke da heilt trur eg... ka ti ringte han til deg? han ringte meg kl 13 ca... da sa han at dette var første gang felgimport sendte feil til han! kansje han har blandet meg og deg... kansje mine eller dine ligger der og er heilt ok?

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon i morges, de hadde fått felgene, men med feil boltsirkel, feil fra felgimport sin side. :( Er så enooormt typisk. Kjell Erik sa han hadde snakket med noen sjefer her og der, hva han har vet jeg ikke, men jeg håper på å få noe til neste uke nå i allefall, men tviler på det skjer.

 

Kjell Erik ringte meg i kveld for å gi siste status på felgene... ringte faktisk kl 21.00... da sa han og at han hadde ringt til ein aen primera kunde før han ringte meg i dag... telefonen til deg var meint til meg... da han hadde forklart deg alt oppdaget han feilen og eg skulle beklage masse! ka felger skal du ha? stemmer det at det er TSW..? synes han nevnte nokke om det... hehe... så nå har han min fulle tillit igjen...

 

kan få alt montert på tirsdag eg... men venter til onsdag... dama mi er russ og de skal ha revy på tirsdag... :( :) så eg må nesten gå på premieren når eg har lovet det...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår