Gou Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 40mm er lite.. Senket min første bil 40mm å gikk vel knapt en dag at jeg ikke angret... Men 40mm er forresten nok en kjører på bømlo sine veier ;) Men i Haugesund/Tysvær er 40mm ikke nok :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 40mm er lite.. Senket min første bil 40mm å gikk vel knapt en dag at jeg ikke angret...Men 40mm er forresten nok en kjører på bømlo sine veier ;) Men i Haugesund/Tysvær er 40mm ikke nok :D Er akurat det eg meiner... har faktisk fått ganske bra veier på bømlo no, men sideveiene og komunale veier er eit mareritt... + at opp til huset der eg bor er det 2 ganske stygge fartsdempere... mangen som sliter der... å da vil ikkje eg! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 40mm er lite.. Senket min første bil 40mm å gikk vel knapt en dag at jeg ikke angret...Men 40mm er forresten nok en kjører på bømlo sine veier ;) Men i Haugesund/Tysvær er 40mm ikke nok :D Det er en ting, men det er vel ikke det beste å senke mer uten å bytte dempere. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Det er en ting, men det er vel ikke det beste å senke mer uten å bytte dempere. Må bytte dempere da ja... å da har kje eg økonomi te... prioritere felgane! + fjærer... men har eit hus eg holle på med og.. trekke jo penge da og... men jj primeraen står i første rekke så langt... må jo ha sommarfelgane! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har time hos Johs Lunde på tirsdag for senking, skal kjøpe felger der også, men venter med det til etter påsken. Var det lang ventetid på senkesettet??? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Var det lang ventetid på senkesettet??? Vet ikke når han bestilte det, men fikk klokkeslett på fredag som var nå, og monteringen skjer på tirsdag. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Vet ikke når han bestilte det, men fikk klokkeslett på fredag som var nå, og monteringen skjer på tirsdag. så du har kje peiling på leveringstiden... kiipt... lurer på ka ti eg får det skjønner du... men eg får snakke med han i måro... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 du må legge inn før og etter bilder på forumet! å sjå om du finner ut ca kor lang tid det tar å bytte... skal du få det godkjent i vognkortet? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jada, skal ta bilder. Gidder ikke ta det inn i vognkortet før jeg må, men har bestillt hjulstillingskontroll og slikt, så det blir jo "lovlig". Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 No har eg nett bestillt alt... får da tidlig neste veka... Glede meg! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvis du vil ha bilder kan det kun bli før-bilder, senkesettet hadde ikke kommet. :( Han sa forresten han hadde fått bestilling på enda et, så regner med det er ditt Primera SI. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvis du vil ha bilder kan det kun bli før-bilder, senkesettet hadde ikke kommet. :( Han sa forresten han hadde fått bestilling på enda et, så regner med det er ditt Primera SI. er sikert det... men det skulle han skaffe meg 1 dag etter bestilling... de har det i oslo... men trudde kje han fekk før på tirsdag/ onsdag neste veka pga påske... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Vel, fikk telefon idag om at felgene kan komme tifligst til landet i midten av april. :( Kan jo såklart velge andre felger, men det var disse jeg vil ha. Jeg som hadde tenkt å komme på Nissan-treff med nysenket bil og nye felger, menmen. Typisk at det alltid skjer slik. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Nå er ikke nissan treffet før i midten av april da :) du kan jo håpe! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera 2.0SE Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Heisann Jeg var hos johs lunde å kjøpte dekk idag. Spurte om de hadde montert noen senkesett på primera i det siste. "Nei de ligger her på lageret men vi har ikke tid til å montere noe nå så vi lurer på å leie en mann til å montere dem, det er jo kjipt for kundene å vente på at vi skal få bedre tid så jeg prøver å få litt fortgang i det slik at alle blir fornøyd." Tenkte at jeg skulle gi en liten oppdatering på tråden her, kanskje dere vet d allerede men jeg tok en sjanks. Siter Fina veret,beine veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg