OLW Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Har ac på bilen min og etter jeg skiftet motor har jeg hatt dette problemet , med kupeviften i noen posisjoner som luft oppe og nede og avdugging og de andre klimafunksjonen. så begynner motoren ganske snarlig og ruse seg opp og vist eg ikke bytter så ruser den seg opp til turtall sperren. Men når det e minus grader ute funker det helt fint,helt til bilen begynner og bli varm . Jeg har prøvd masse rart men ingen forbedring overhode.noen som har tips ??????????????????????????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Man må vist tydlig vis ha ganske mye peiling for og finne ut av dette ? siden det e ingen ide er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Mener å ha lest en plass att ISV regulerer for noe med AC(kompenserer for økt belastning), koble ut den, og se om ting kommer seg. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 det hjalp jo det ! ,men tomgangen bli veldiig ujevn uten den i begynnelsen ?(kald motor) , forøvrig virker bare 4 hakket på kupeviften ? mistenker reele 13 ? har alle corradoer det eller bare de med ac? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Har enda problemet med at kun øøvereste hastighet på kupeviften virker.Det må jo være noen motstander eller noe som har tatt kvelden . men finner ikke ut hvor de sitter . er det noen som har anelse eller ide`er ?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg