CrZy_T Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4141 14 måneders fengsel for uaktsomt drap 36-åringen bak rattet i den større bilen hadde akkurat kjørt hjemmefra etter en krangel med samboeren. Til tross for at han hadde drukket både øl og likør, og for lengst hadde mistet sertifikatet etter tidligere farts- og promilleovertredelser, valgte han å kjøre. Bør bli LITT strengere straff for slikt.!!!! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 helt jævlig Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 når folk er så dumme skulle de bli sendt i febgsel i USA og fått døds straff elle.no..... makan til pappskalle.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Tror jeg skal ta en tur å leke på motorveien så kan vi se hvem av meg og han som sitter inne lengst, jeg holder en knapp på meg :? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Marius.R Tror jeg skal ta en tur å leke på motorveien så kan vi se hvem av meg og han som sitter inne lengst, jeg holder en knapp på meg :? Tror ikke det har noe med hva du gjør.... snuten burer deg inne lenger bare de ser deg vettu :roll: Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by CrZy_T Tror ikke det har noe med hva du gjør.... snuten burer deg inne lenger bare de ser deg vettu :roll: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg