golfrider Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg har endel små hakk i felgkanten. Hva er den beste måten for å få disse vekk? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 :) Press me :) Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Reklame eller? Jeg har hørt at disse er litt vell dyre! Disse felgene kostet meg 2000 og det vil sikkert bli mye dyrere å få disse til å fikse dem opp! Kunne vel like gjerne kjøpt nye da.. Jeg skal gjøre det selv tenkte jeg. Har levert to av felgene til oppretting hos et annet firma ettersom de var litt vel bulkete.. De to andre var ikke så veldig bulkete, men alle har skraper osv. Er det noe jeg kan gjøre med det? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 metallsparkel og lakk... :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 går det ikke ann å pusse ned hele driten for så å polere? Eller må en ha dreiebenk? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen som vet? Pusset litt på den ene felgen i går og kom egentlig relativt kjapt gjennom lakken.. Men jeg lurer på så meget.. Finnes det ikke en opppussingsguide? Hadde vært kjekt! Noen som ønsker å komme med innspill? Hvordan polerer man, hvilken lakk7grunning bør en bruke? Kan en polere og legge på klarlakk rett på aluen? Osv.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg