Wrooooom Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 :hello: Hvor mye får man i bot hvis man blir tatt etter å ha fjerna katalysatoren? :hvaskjera Hvor mange ekstra hester vil man oppnå på en bil som i utgangspunktet hadde 75 hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Du får berre ein mangellapp, og må framsyne din vogn for Bilsakkyndige. Kor mykje krefter du tilegnar deg er vanskeleg å spå, du lyt berre prøve å sjå. Men vert ikkje vonbråten om det ikkje gagnar. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Skaftetryne Du får berre ein mangellapp, og må framsyne din vogn for Bilsakkyndige. Kor mykje krefter du tilegnar deg er vanskeleg å spå, du lyt berre prøve å sjå. Men vert ikkje vonbråten om det ikkje gagnar. :) Den e go! Då tek eg sjangsen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Er vel bare på Eu-kontroll hvor de sjekker avgassen det kan være noe problem.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by borabora Er vel bare på Eu-kontroll hvor de sjekker avgassen det kan være noe problem.... Jeg skal ordne det slik at det enkelt går an å sette tilbake katten ved EU-kontroll.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Wrooooom Jeg skal ordne det slik at det enkelt går an å sette tilbake katten ved EU-kontroll.:D Du kan vel gjøre sånn? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by suggen Du kan vel gjøre sånn? Hehe...:) Neppe, men det fikk meg til å tenke på hva jeg skulle gjort hvis jeg var en skikkelig Reodor Felgen. Da ville jeg laget et system der jeg automatisk fikk fri eksos ved fullt gasspådrag. :D Jeg tror faktisk Aston Martin Vanquish har et slikt system. :D Det stod noe om det i et av Autofil-blandene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg