Primera SI Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har sjekket litt diverse plasser og snakket med ein dele leverandør i går... De kan levere nye orginale lagunalepper for 550 kr + mva og frakt... Frakt kjem på 100 kr og total sum blir dermed 787,50 kroner... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg vil ha!!!! Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg vil ha!!!! du kan velge årsmodell fra 94 til 97 så vidt eg forstod! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 går det an å lakke disse leppene? eller er det gummi, så lakken sitter dårlig? Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 går det an å lakke disse leppene? eller er det gummi, så lakken sitter dårlig? det er eg usikker på... det er jo plast... ,men av ein veldig mjuk type ettersom eg har forstått av andre sine erfaringer... må nesten håpe på at noken som har montert / lakket laguna leppa kan gjelpe deg med det spørsmålet... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har du noe URL til classic parts? eller er det de som forhandler deler osv til Citroen? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har du noe URL til classic parts? eller er det de som forhandler deler osv til Citroen? http://www.classicparts.org/ Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Går an å lakke ja. Går hvertfall an med andre lepper i den myke plasten. Så en fyr i england hadde putta bittelitt glassfiber rundt om kring, og utvida fangeren med en WV-leppe, og så lakkert hele sulamitten. Ble pent. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 eg er intressert i en sånn leppe,,den med hull i på kvar side nede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 http://www.classicparts.org/ det er den siden ja! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har du link eller noe til dei som seller leppa?=) Har sjekket litt diverse plasser og snakket med ein dele leverandør i går... De kan levere nye orginale lagunalepper for 550 kr + mva og frakt... Frakt kjem på 100 kr og total sum blir dermed 787,50 kroner... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 har du link eller noe til dei som seller leppa?=) linken ligger litt lenger oppe.. Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Skulle gjerne hatt en sånn sjøl jeg, men finner ikke noe på ClassicParts-siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Skulle gjerne hatt en sånn sjøl jeg, men finner ikke noe på ClassicParts-siden? Ligger ikke noe på siden nei, så du må sende de en mail. Send en mail til Erik, han vet hvilken leppe det er snakk om, har selv bestilt leppe fra han. mail til Erik Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg