Oleee Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Yess, da er bilen henta og alarmen er ferdigmontert!:) Betalte ca. 4000kr og det var for selve alarmen som var DEFA + en bevegelsesensor (ca. 500,-), montering og fjerning av den gamle alarmen.. Christian som monterte den, hvis borabora lurte på det! :) Hehe.. Autolyd virka kjempe hyggelige de, ble mottatt med "real" kundeservice.. Virka som et seriøst firma! :) Eneste ulempen med Autolyd, var at de greide å rote bort den ene refleks plata mi ved siden av blinklys på fanger'n! :( Selgeren sa til meg at dette skulle de fikse på og ringe meg på mandag og få en ny en sa han, men vi får nå se på dette imårra om jeg får en telefon eller ikke... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hvor ligger autolyd ? Adresse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by Henrik Hvor ligger autolyd ? Adresse ? Sjekk hjemmesiden deres :) Ligger ikke lange veien fra Jordal...hvis du veit hvor det er? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 der ja...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 :cool: Fint å høre du er fornøyd da. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg