Gå til innhold

Alarm golf 3

Ranger emnet

TurboCG

Anbefalte innlegg

• 10 months later...

Begynner å bli en stund siden denne tråden ble skrevet, men hvordan gikk det TurboCG ?? Valgte du Autolyd eller? Og ikke noe problemmer med alarmen siden?

borabora: Ringte ned til Autolyd og fikk snakka med Christian, og han sa at jeg bare kunne komme ned torsdag og levere bilen, så kunne monteringa skje fredagen. (Siden jeg går på skole måtte jeg nesten levere bilen torsdag kveld og hente den fredag kveld. Håper dette er et seriøst firma, slik at det ikke blir noe tull?! Snakka med en annen kar først på Autolyd og han ville ha penger for demontering av en alarm jeg har i bilen, men da jeg snakka med Christian ville han ta det gratis!:) Så kanskje denne anbefalingen ikke var så ille allikevel da borabora, hehe..:rolleyes:

Hva er dere formeninger om Autolyd? Itte hatt no problemer der?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS-burner'n

En kompis gjorde det på Primeraen sin her om dagen. Han betalte 6500 for alarm + arbeid + sender for å lage fjrenstyrt sentral lås.

Detta var hos Autolyd dette også? Det var dyrt da.. Han karen jeg snakka med sa at det ble rundt 3600,- og det var alarm OG monteringa! Hmm...

Veit dere om ANDRE steder der det er billigere enn 3600,- å montere alarm? @lpher skulle visst ha omtrent det samme, så jeg antar at prisen ligger stor sett samme nesten over alt?! Eller tar jeg skammelig feil?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Detta var hos Autolyd dette også? Det var dyrt da.. Han karen jeg snakka med sa at det ble rundt 3600,- og det var alarm OG monteringa! Hmm...

Veit dere om ANDRE steder der det er billigere enn 3600,- å montere alarm? @lpher skulle visst ha omtrent det samme, så jeg antar at prisen ligger stor sett samme nesten over alt?! Eller tar jeg skammelig feil?

Sorry glemte å si at det var hos Birger N. Haug. 2500 alarm, 1000 for den sentralås greia og 3000 for arbeidet.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry glemte å si at det var hos Birger N. Haug. 2500 alarm, 1000 for den sentralås greia og 3000 for arbeidet.

Såpass ja.. Noe ekstra-utstyr inkludert eller? Dette var også DEFA alarm?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeverksted er jo "litt" dyrere da.....

Og på Golfen er det jo sentrallås. ;)

Hørtes kurant ut det Oleee, var jo 2,5 år siden jeg satte inn min.

Og de er seriøse, veldig store i Oslo sånn jeg har skjønt.

Jeg har handlet en del der etterpå oxo.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Merkeverksted er jo "litt" dyrere da.....

Og på Golfen er det jo sentrallås. ;)

Men den delen jeg snakker om var en så greie som kobla alarmen til sentral låsen, så da ble det fjrenstyrt sentrallås ;)

Oleee: Ja det var defa det også. Denne var det han kjøpte:

Basisalarmen DEFA Auto Security 821X-G leveres med 2 fjernkontroller, glassknusesensor, lysdiode, sirene med 6 valgbare alarmlyder og sentrallåsstyring som standard. Aktivert alarm vil utløse med alarmlyder i sirene, lyssignaler i blinklys hvis vinduer knuses, dører, bagasjelokk eller panser åpnes. Alarmen løser også ut ved manipulering av tenningslås.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den delen jeg snakker om var en så greie som kobla alarmen til sentral låsen, så da ble det fjrenstyrt sentrallås ;)

Oleee: Ja det var defa det også ;)

Fjernstyrt sentrallås ble det da fiksa på min uten noe ekstra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oleee: Ja det var defa det også. Denne var det han kjøpte:

Basisalarmen DEFA Auto Security 821X-G leveres med 2 fjernkontroller, glassknusesensor, lysdiode, sirene med 6 valgbare alarmlyder og sentrallåsstyring som standard. Aktivert alarm vil utløse med alarmlyder i sirene, lyssignaler i blinklys hvis vinduer knuses, dører, bagasjelokk eller panser åpnes. Alarmen løser også ut ved manipulering av tenningslås.

Ingen som tør å bryte seg inn da tenker jeg, hehe..;) Hva heter den alarmen som "snakker", som: "Step away from the car, selfdestruction in 3 seconds..." :rolleyes: hehe... Noen som har den kanskje?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider