Gå til innhold

S : 4 stk hvite Homark 15"

Ranger emnet


Havdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så det betyr at jeg har vunnet? jahooooooo. det var gøy. kan du gi meg kontonummer så skall jeg overføre pengene jeg. det ble 3350,-?

mvh Fredrik

 

Hm, jeg sjekka NorCargo.no...Dem kjører innom firmaet hvor far jobber hver dag og videre til Oslo...Dem har en sånn kalkutalor for å regne ut frakt...Kom frem til 550 på ei palle..Det der norgespakke har jeg min tvil på...350 for fire felger hos Posten hørtest tvilsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg sjekka NorCargo.no...Dem kjører innom firmaet hvor far jobber hver dag og videre til Oslo...Dem har en sånn kalkutalor for å regne ut frakt...Kom frem til 550 på ei palle..Det der norgespakke har jeg min tvil på...350 for fire felger hos Posten hørtest tvilsomt ut.

 

det høres fornuftig ut. hva slags frakt er det? kommer det til døra, eller til posten.

I live in IBIZA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hapyhappy

Det kommer til en eller annen godssentralen i Oslo vil jeg tro

 

Jeg var en tur inne på NorCargo og så at det er best hvis du betaler frakten, sa kan jeg overføre, det det koster å frakte, med hovedbetalingen. For hvis jeg skal betale frakten, når den har kommet til meg, så blir det dyrere, p.g.a gebyrer. Når jeg stilte inn på hvor pakken skulle sendes til, så kunne jeg skrive inn "1338 Sandvika", som er mye nærmere, hvor jeg bor.

 

MVH Fredrik

I live in IBIZA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hapyhappy

 

Jeg var en tur inne på NorCargo og så at det er best hvis du betaler frakten, sa kan jeg overføre, det det koster å frakte, med hovedbetalingen. For hvis jeg skal betale frakten, når den har kommet til meg, så blir det dyrere, p.g.a gebyrer. Når jeg stilte inn på hvor pakken skulle sendes til, så kunne jeg skrive inn "1338 Sandvika", som er mye nærmere, hvor jeg bor.

 

MVH Fredrik

 

Jeg kan få sendt felgene imorgen?..Så overfører du penger til meg idag..Tror ikke det blir noe mindre enn 600 kr i frakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få sendt felgene imorgen?..Så overfører du penger til meg idag..Tror ikke det blir noe mindre enn 600 kr i frakt..

 

kan du sende kontonummeret ditt på PM så skall jeg overføre pengene. "MEN" er det ikke lurt at du betaler frakten, for hvis jeg skal betale ,ved henting, så koster det mer(gebyrer). jeg kan jo bare betale alt sammen til kontoen din etter at du finner ut akuratt hvor mye frakten koster.

 

hvet du om den kan sendes til "Sandvika"? i tilfelle så er det mye nærmere meg.

 

MVH Fredrik

I live in IBIZA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du sende kontonummeret ditt på PM så skall jeg overføre pengene. "MEN" er det ikke lurt at du betaler frakten, for hvis jeg skal betale ,ved henting, så koster det mer(gebyrer). jeg kan jo bare betale alt sammen til kontoen din etter at du finner ut akuratt hvor mye frakten koster.

 

hvet du om den kan sendes til "Sandvika"? i tilfelle så er det mye nærmere meg.

 

MVH Fredrik

 

Hva mer enn Fredrik heter du? skulle nesten hatt etternavnet ditt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår