Gå til innhold

cleanlook på denna døra, hvordan??

Ranger emnet


Spiffy

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skjært ut rundt håndtaket og sveist igjen, også sparklet igjen etter det...

 

Holder det ikke an å bare skru av det håndtaket dær da? å sveise inn en passende bit!? :rolleyes:

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det ikke an å bare skru av det håndtaket dær da? å sveise inn en passende bit!? :rolleyes:

 

Anbefales ikke, stor sjanse for at det kommer rust innen kort tid. Jeg ville skjært bort alt som ikke har riktig profil, dvs. hele "bulken", og sveist inn en ny bit, for så å sparkle over. (Jo mindre sparkling desto bedre sveiser er du.) Å slå ut "bulken" tror jeg ikke går, ihvertfall må du krympe stålet noe veldig for å få det til. Å bare sparkle igjen hele greia går selvfølgelig det også, er sånn alle amatørene gjør det. (No offence!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales ikke, stor sjanse for at det kommer rust innen kort tid. Jeg ville skjært bort alt som ikke har riktig profil, dvs. hele "bulken", og sveist inn en ny bit, for så å sparkle over. (Jo mindre sparkling desto bedre sveiser er du.) Å slå ut "bulken" tror jeg ikke går, ihvertfall må du krympe stålet noe veldig for å få det til. Å bare sparkle igjen hele greia går selvfølgelig det også, er sånn alle amatørene gjør det. (No offence!)

 

det er det jeg mente, skjære ut hele driten og sveise innen ny bit, hvis man fyller hele med sparkel så banner man i kirka for å si det sånn... :)

www.om-performance.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår