KriegHeim Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Sist uke brukte jeg 4 timer på å sette inn nye høytalere inn i sierran i framdørene, det jeg gjorde først var å sette inn ett spl kompsett kjøpt fra perel import : Hehe, jeg må bare si at det ser mye bedre ut en det spiller, må innrømme at det ser ganske kult ut men... Jeg fikk satt det skikkelig inn å forventet å få litt shov inn i bilen men neida.. det hørtes tørt og livløst ut.. akkurat da trodde jeg de 4 tima var bortkasta.. men så kom jeg på at jeg hadde ett audiotop sett som Frank ( ateam ) hadde sendt meg, og gikk sporenstreks til å sette inn det isteden, bytta først delefilter til Audiotop.. ble myyee bedre.. men det stoppa ikke der, jeg monterte midbassene og fikk kobla på diskantene løst.. og for ett show!! :D Audiotop`en spiller sinnsykt rent og pent, og ikke minst HØYT! Det er lenge siden jeg har fått frysninger nedover ryggen av å høre på musikk, men det gjorde det nå :) Rart ikke flere kjører rundt med det i bilen, såvidt jeg forsto så var det ikke så veldig dyre kompsett, lå vel rundt 2000,- Jeg anbefaler som regel ikke ting til andre, men det er verd å ta en kikk på, jeg er utrolig kresen til lyden, er såkalt perfeksjonist.. :) Så da blir det en tur på den lokale høggern å få tak i nye dørtrekk å få inn audiotop diskantene til helga, da jeg ikke får inn diskantene inn der SPL diskantene sto.. men who cares, med den lyden så er det verd det :) Legger med ett bilde : Konklusjon : SPL settet var ikke mye å skryte av, Audiotop settet ga meg frysninger :D Aldri før har musikken vært så livlig i bilen min :) takk en gang til frank som var så grei å sende meg ett sett :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Nb : SPL Audio settet selges meget gunstig, om noen er intrisert ;) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 esFORD om du skal bytte kopp på diskanten må du være forsiktig, er et knep for å få det til . Men skal du felle de inn bruker du bare de som står på . Ja funka bra selv om de ser litt kjedelig ut . Hadde meget bra lyd i Celicaen min med komplett system . Men har hatt så mye å jobbe med at jeg måtte kutte importen på Audiotop, tok fokuset vekk fra andre ting :) :rolleyes: Men glad du er fornøyd :) Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 poster ett bilde, her er det SPL diskanten som står inne i døra, har ikke fått tak i nye dørtrekk enda :rolleyes: Dørene skal trekkes om til noe svart... skai eller noe sånt :) Og ja, vet at noen kommer til å reagere på plasseringen av diskantene, men det høres faktisk ganske så bra ut :) Slenger ut ett bilde av bilen også, selv om det ikke er mye å skryte av :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-team Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Bilen er vel bra den, vi hadde en deltager i Acap som deltok med en scorpio med samme farga som din bil . Han bygde et rått stereo . Ja ville nok ha montert diskanten framme i døren eller i a stolpen om det går . Men er du fornøyd er jo det poenget . Om du velger å flytte er det jo bare å lage noe sette i hullet for å dekke til . Frank Siter http://www.acap.no http://www.lydibil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Vel, jeg tror jeg skal få problemer å få montert dem i a stolpen, men får se, nå kommer våren, og det er mye bedre å stå ute å skru anlegg :) Synd det er så få som bygger skikkelig anlegg i sierra, er greit å ha noen bilder å "gå" etter :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Vel, jeg tror jeg skal få problemer å få montert dem i a stolpen, men får se, nå kommer våren, og det er mye bedre å stå ute å skru anlegg :) Synd det er så få som bygger skikkelig anlegg i sierra, er greit å ha noen bilder å "gå" etter :) Ikke så mange som bygger i sedan nei, må sjøl fram med kreativiteten da ;) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hehehe, ja, jeg går med noen planer i hodet, problemet er å få realisert dem på lærlingelønn angry Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har kun funnet en side der det er blitt bygd skikkelig... sånn som her : SPL Dynamics Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Og ja, vet at noen kommer til å reagere på plasseringen av diskantene, men det høres faktisk ganske så bra ut :) Hvordan ble det når folk setter seg inn på pass. siden? Vil vel miste relativt mye lyd fra domen? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hehe, nei, det gjør faktisk ikke det, så lenge de ikke bruker armlenet thumpsup Viss de sitter sånn de skal, så forsvinner ikke noe av lyden :D Derfor prioriteres jenter som er tynne og ikke ødelegger lyden min som passasjerer kiddie Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hehe, nei, det gjør faktisk ikke det, så lenge de ikke bruker armlenet thumpsup Viss de sitter sånn de skal, så forsvinner ikke noe av lyden :D Derfor prioriteres jenter som er tynne og ikke ødelegger lyden min som passasjerer kiddie Damer med skikkelige "hyller" vil i alle fall gi faseproblemer! :titties: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Damer med skikkelige "hyller" vil i alle fall gi faseproblemer! :titties: Mvh Dag Johansen nja.. Det kommer ann på hvor store pupper :rolleyes: Men for å si det sånn... Om det blir ett problem, velger jeg :titties: foran musikk :rolleyes: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 nja.. Det kommer ann på hvor store pupper :rolleyes: Men for å si det sånn... Om det blir ett problem, velger jeg :titties: foran musikk :rolleyes: Enig! Portabel bardisk er greit å ha! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vil jo gi en viss dempe effekt om :titties: er store nok . Men om du bør vel finne plass for :titties: og violin i din bil da kan det jo bli litt :hug: Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg