Gallagher Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 fikk min bruksgolf, en 1,6 86mod. ut av veien i dag, og kaster den derfor så jeg slipper å betale årsavgiften... bilen er i god stand tenkisk, så hvi du trenger starter/ girkasse/ forstilling, vinduer osv så ta kontakt innen i morgen.. interiøret er et i grått stoff til gti16v, og vil også bli solgt.. god stand bortsett fra den vanlige slitasjen på fører setet der det er lappet.. bilder kan skaffes.. billige priser :) frakt + det jeg mener jeg må ha for å ta det av :) mvh thor inge hansen... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ble litt kjapp frist for folk å kjøpe noe, men bilen gikk i pressa i sted... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ble litt kjapp frist for folk å kjøpe noe, men bilen gikk i pressa i sted... Haha! 1time og 34 minutter :) Driver du med express salg av deler du eller :P Nei, fristen går jo ut i morra så jeg skjønner deg godt. Håper du tok vare på en del slitasje deler og div elektriske komponenter. Kjekt å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 skal faktisk skru på bilen i morgen, så si fortsatt ifra hvis noen vil ha no... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hei! Håper ikke det er for sent, men trenger tannstanget og den nedre delen av rattakselen med de to leddene. Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 er så kaldt og jævli, så det kommer an på om jeg får det av enkelt fra navene... skal se om jeg ikke får det av, men sitter det, så tar det sin tid serru :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 5 trins kasse? pris? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 5 trins kasse? pris? nope, 4 desverre... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Da krysser vi fingrene for mildere vær! Hadde vært kjempe fint hvis du får det til, så får jeg EU godkjent den før slutten av mnd :) Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 leverte bilen i sted og det snødde og boltene var rustet fast, så ble ikke noe desverre... er jo bare å reise innom hvilken sm helst høgger så har de garantert disse delene der.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg