Gå til innhold

2mMy's Sorte E39(Solgt)

Ranger emnet


2mMy

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Elling du har i tankene? heh.. ;)

ja... f.eks!

 

"Caaatooo Jeg synes bilen er utrolig pen, men det blir nok ekstra kledelig med M5-front "

jeg tror ikke det skal bli så veldig dumt med en litt større fanger foran nei ;)

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elling du har i tankene? heh.. ;)

 

Hmm..jeg har kjipere felger, og ikke spacere.. men jeg får ny mtech front (org), facelift lykter (uten xenon), m5 speil, hekkspoiler osv.. Det jeg ikke får er mtech hekk, beholder orginalhekken som den er. Men jeg fjerner chromelistene rundt bilen da.. Og div andre småting.. hehe.. Spent på å se hvordan den ser ut, veit det vell om 2 uker håper jeg.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det skal bli så veldig dumt med en litt større fanger foran nei ;)

 

 

Hvor mye lenger ned mot veien bygger en M5-fanger, sammenlignet med originalfangeren? Sikler etter en slik selv.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja..

Tenkte for fort der

Vet jo at du har 5'r :)

 

Har forresten bestilt deler for mer enn 10k til bilen nå.

Måtte bare si det, så jeg ikke er ute av gjengen lissom ;)

 

Hehe! gleder meg til å se din bil og Geira.. så jo bare coupen din ;)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..jeg har kjipere felger, og ikke spacere.. men jeg får ny mtech front (org), facelift lykter (uten xenon), m5 speil, hekkspoiler osv.. Det jeg ikke får er mtech hekk, beholder orginalhekken som den er. Men jeg fjerner chromelistene rundt bilen da.. Og div andre småting.. hehe.. Spent på å se hvordan den ser ut, veit det vell om 2 uker håper jeg.

 

 

Men du har hellakkert (snart) med delene montert på og V8 med manuell... d er gromt=)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har hellakkert (snart) med delene montert på og V8 med manuell... d er gromt=)

 

Joda, ytelsesmessig er det vell den "råeste" e39'n som er igjen på forumet.. enn så lenge. Den blir lagt ut for salg når den er ferdig, så får vi se om jeg får en god pris.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår