golfnos Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 nå må dere huske å let info om anleggene da!! doh GOD PÅSKE!! chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Dette er ikke mitt anlegg, men et jeg holder paa aa installere. Det er ikke helt ferdig enda, venter paa mer glass, slik at ampen kan komme under der. Da vil det rode lys-roret ligge unna innsyn(det kommer et til paa andre siden oxo), glasset skal kun vise ampen. Har vifter og mer lys liggende. Oversiden skal trekkes i sort, slik som innsiden av kassen er. Inni kassen er det lagt opp speil slik at man faar en kul effekt. Det er lagt slik at man kan se subben fra siden og under, med andre ord er ingenting skult dersom man vil studere den. Kan se om jeg faar til noen bedre bilder av den effekten. Audi-ringene er fra org grillen til bilen. Den er erstattet med hjemmesnikkra kamei-grill. Kommenter gjerne:p Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Mvh Simon ikke hint om hvem sponsoren er på pm engang?? tror jeg vet hvem det er ja :) svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Synes Autod kunne lagt inn noen bilder! Digger arbeidet hans Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Synes Autod kunne lagt inn noen bilder! Digger arbeidet hans Du finner mange av autod sine prosjekter på http://www.gatebilforum.net Her er hvordan jeg har satt opp mitt anlegg: Dørene. 2x8" i hver dør. Baki. 8x8" i en todelt kasse. 2xdynabel forsterkere 1xboss forsterker for diskant Har ikke gjort noe med dette da jeg har planer om ny bilstereo bil og bruke denne som turbo prosjekt... :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 her er noen fra meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 autod.tja................ : :cocain: Hellerudsletta 16-17 apr neste. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Kongen av glassfiber og finish har gjort det igjen! Har prøvet å bruke glassfiber ett par ganger, det blir bra men sliter med de slette flatene. he he Er det to stk Tsw-5000Spl i de turbinene på planet av den Pick up`n? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Kongen av glassfiber og finish har gjort det igjen! Har prøvet å bruke glassfiber ett par ganger, det blir bra men sliter med de slette flatene. he heEr det to stk Tsw-5000Spl i de turbinene på planet av den Pick up`n? det sitter en i hvert rør ja, så sitter det en i midten bak:) 2forsterkere pr bass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Får nesten tårer i øynene når jeg ser bilen autod :) du skulle hatt kunstner lønn . Ellers mye stilig og artige montasjer folkens . Holder på med min Volvo 760GLE men kun kassa er ferdig . Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ja dette er rett og slett Piccasso og van gogh mesterverk autod. :) :) Utrolig dyktig igjennomført.Sitter og tar bølgen foran PCen autod. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 så så.. rolig nå.. men hvis noen vil betale meg kunsnerlønn så bare si ifra:) hvis jeg ikke tar helt feil så slipper kunstnere å betale skatt og mva:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hiver meg på bølgen :) også kona tar bølgen slik :titties: He he Stå på kara . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 du har ikke et bedre bilde av av kona dì ? :) Hadde vært gøy å sett den bølgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Dattera mi på 8år spurte meg akkurat nå om jeg skulle bygge sånn i bilen. Jeg skal prøve sa jeg.J....a :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg