Hifonic Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Rainbow Reference line frontsett i en Mondeo ST220. Deilig lyd! 10" midbass i chevy van Samme van'en.. 11 15" subber som blir mata med 1kw stykket Er det rart jeg er fornøyd? :D Det rare utrykket skyldes sikkert lydtrykket.. Supra med diverse Spl Dynamics utstyr Boble med Helix og Rainbow prylar Samme bilen.. Denne har "skylda" for min nedsatte hørsel :shake Hummer H2 med 6stk JL Audio 8W7 og noen skjermer Honda CRX del sol med Spl Dynamics sub Så har jeg noe jeg har bygd.. Mitsubishi Carisma med Lanzar Opti Gammel corolla med Audiobahn subber og Spl Dynamics forsterkere. Kondis inni subkassa for show :) Til slutt min bil med DD sub og Spl Dynamics forsterkere Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Du har altså litt erfaring da!? hehe... Jeg legger ikke ut noe bilde av anlegget mitt enda, ettersom det er under oppgradering! hehe ;) Men veldig masse fett her! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 mye råe anlegg her nå :D Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hummer H2 med 6stk JL Audio 8W7 og noen skjermer [/img] En good ide for meg og HUMMER'n..:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 En good ide for meg og HUMMER'n..:D hehe :D De subbene spilte sinnsykt bra. Og det var rimelig stilig med skjermer i sidevinduene.. Felger var det også på den Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 22" eller w.t.f.? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 22" eller w.t.f.? hehe Er nok 25" :) Sjekk 3310 på bildet, ikke verdens minste mobil.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har nok bare orginale 17" jeg..:p Hehe..Går da fremover:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Legger ut noen bilder av hvordan det ser ut i golfen. Den er til salgs nå btw. Kondensatoren ligger nå inne i kasse, ved siden av subkassa. Soundstream-forsterkern er heller ikke med på bildene. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Legger ut enda flere bilder siden vi er så glade i bilder :D Omega med diverse Rainbow greier Calibra med Rainbow og Helix Subbene i bobla i gang :) Bobla hadde også rimelig fett frontsett med 4 stk 5.25" og 3 stk 4" og noen diskanter Flere bilder av Mondeoen Brax forsterkere :) Så et par Volvoer.. Begge S40 med mye trim og bagasjen full av Spl Dynamics Interiøret på supraen Bak i Vanen.. Lå to 10" stroker pro baki som senere ble brukt til å spille over 170dB Baki "bilen" til Mikko Virta aka dbwarrior.. Etter min mening verdens beste dbdragger Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Den vanen med de 2x10" Strokerne, spillte over 170dB med 3000wrms inn på hvert element. Og tok ikke en gang skade av dette:D Har lest om dette en gang før.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Den vanen med de 2x10" Strokerne, spillte over 170dB med 3000wrms inn på hvert element. Og tok ikke en gang skade av dette:D Har lest om dette en gang før.. Var ikke i vanen de subbene sto i. De sto i den citroen bx'n som er nederst :) Og kan nok hende de fikk en del mer enn 3000w.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Var ikke i vanen de subbene sto i. De sto i den citroen bx'n som er nederst :) Og kan nok hende de fikk en del mer enn 3000w.. Hmmm..Har iallefall lest på gammleforumet til RA Audio at de kjørte 3000wrms inn på hver 10" Stroker, og oppnådde overkant av 170dB. Elementa funka like fint etterpå. Sorry, tok feil dette med bilen.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 må bare komentere at stroker pro ikke kommer i 10" men at den vanlige stroker kommer i 10tommer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Utrolig mye flott her asså.. Blir jo nesten flau over eget "verk" :). men men, har ikke lagt så mye tid på dette da. Prioriteringa var å få kassa så solid som "mulig" :). I år blir det jaggu meg nye frontsett i dørene og.. woho. Infinity kappa perfect eller Rockford Power... hmmm. Børsa mi: http://home.no.net/spurv/bilstereo.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg