PerryZaphire Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Helst digital. PM meg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 har igjen noen få stinger kondiser på tilbud.. med eller uten monitor? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 helst med monitor (display) pris? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 1295kr (veilpris:2500kr) heter SC201MSC http://www.stingerelectronics.com/web/prods/capacitors.asp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 1295kr (veilpris:2500kr) heter SC201MSC http://www.stingerelectronics.com/web/prods/capacitors.asp :) Må vurdere litt...fikk nettopp tilbud på en fra tyskland til enda mindre pris.. :dude: Takk for tipset iallefall:D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 bare hyggelig:) tror ikke du finner noen stinger kondis til bedre pris men:) bare å si ifra, men jeg har bare en igjen.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 du har jo kondisene fra eltek, de er billige, men de ser ikke så bra ut da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 du har jo kondisene fra eltek, de er billige, men de ser ikke så bra ut da:) er ikke stinger den kondisen jeg får tak i... er no greier fra tyskland... jeg skal bytte den imot noe som er verdt mye mere serru så ;) er forresten også på utkikk etter 1 stk pioneer spiller... BRUKT og ikke superdyr... ser etter helst 77mp 80mp 7400mp eller 7600mp trenger også to stk. batterier... hva kan du ordne av batterier? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har odyssey/stinger, se websiden min for priser:) send en mail så kan jeg gi deg et tilbud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 mail sendt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hvis du er intr i å kjøpe brukt har jeg en stinger 1f kondensator med digitalt display liggende, sølvfarget. Kjøpt ifjord men orka meg aldri til å koble den til anlegget :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hvis du er intr i å kjøpe brukt har jeg en stinger 1f kondensator med digitalt display liggende, sølvfarget. Kjøpt ifjord men orka meg aldri til å koble den til anlegget :p Prisen på den da? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 800? edit: aldri brukt og ligger i eske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 800? edit: aldri brukt og ligger i eske :) kan du holde på den i en ukes tid???? hva er modellbetegnelsen? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Skal holde på den jeg, ikke sikker hvilken modell det er, sølvgrå så står det "1 fahrad" på den, men kan sjekke det senere ikveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg