Kaksa Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hmm, no har eg vaska bil og sykkel, og no blei eg tom for Autorens. Hvor kan eg kjøpe det til billeg penge? Helst av eit merke som fungerer bra også.. :P Kan igrunn godt kjøpe ca 10l, iom at det faktisk går med ein god del. Trur eg kanskje kan kjøpe 25l om eg går ilag med andre folk også da. Men veit dere om butikker og merker som er verdt å satse på? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hmm, no har eg vaska bil og sykkel, og no blei eg tom for Autorens.Hvor kan eg kjøpe det til billeg penge? Helst av eit merke som fungerer bra også.. :P Kan igrunn godt kjøpe ca 10l, iom at det faktisk går med ein god del. Trur eg kanskje kan kjøpe 25l om eg går ilag med andre folk også da. Men veit dere om butikker og merker som er verdt å satse på? biltema, funker godt den de har der! felgrensen der oppe e sjuk, fyfaen for et stoff:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kva slags avfetting som er bra på biltema da? Mikroavfetting eller Bioavfetting Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg